Nestlé i Google łączą siły, żeby tysiącom ludzi na całym świecie umilić ich codzienne przerwy
Nestlé i Google wystartowały z nową globalną kampanią "YouTube my break". Dzięki temu posiadacze telefonów komórkowych z systemem Android podczas swoich przerw będą mogli szybko i sprawnie wyszukać najpopularniejsze filmy na YouTube i podzielić się nimi z przyjaciółmi.
Konsumenci na całym świecie korzystający z funkcji wyszukiwania głosowego Google, mówiąc „OK, Google, YouTube my break” do dowolnego telefonu z systemem Android lub innego urządzenia mobilnego z zainstalowaną aplikacją Google, najpierw zobaczą krótki najbardziej popularny tego dnia filmik KIT KAT, a następnie zobaczą listę najczęściej odtwarzanych najpopularniejszych filmów na YouTube, które łatwo będą mogli udostępnić za pośrednictwem mediów społecznościowych na przykład na Facebooku lub Twiterze.
Nestlé od lat zachęca do zrobienia sobie przerwy z batonem marki KIT KAT, której motto brzmi „Czas na przerwę, czas na KIT KAT”. W Polsce w ostatnich miesiącach dla marki Kit KAT Chunky prowadzona jest kampania pod hasłem „KIT KAT – podziel się swoją przerwą”. Marka na swoim facebookowym profilu zachęca do dzielenia się pomysłami na przerwę.
W ramach kampanii w Wielkiej Brytanii i Irlandii do sprzedaży trafi 600 000 batonów w limitowanej edycji ze zmienionymi opakowaniami. Zamiast logo KIT KAT pojawi się tam logo „YouTube Break”, czyli przerwy na YouTube.
Współpraca pomiędzy Nestlé i Google to kolejna odsłona partnerstwa firm, w ramach którego Google w 2013 roku nazwał najnowszą wersję swojego mobilnego systemu operacyjnego Android „KIT KAT”. Kampania „YouTube my Break” została zorganizowana z okazji 80. urodzin marki KIT KAT.
Edyta Iroko
Koordynator ds. Mediów
Nestle