Millennium dodał BNP Paribas do usługi potwierdzenia dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku

Millennium dodał BNP Paribas do usługi potwierdzenia dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku
Fot. Bank Millennium
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Potwierdzanie dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku to omnikanałowa usługa, która pozwala klientowi wnioskującemu o kredyt gotówkowy potwierdzić dochód za pomocą logowania do innego banku za pośrednictwem bankowości elektronicznej Banku Millennium. Bank Millennium jako pierwszy bank na rynku wprowadził tę usługę równolegle w trzech kanałach – w bankowości internetowej, oddziale i TeleMillennium, a tuż […]
.@BankMillennium: dotychczas potwierdzanie dochodu było dostępne z kont prowadzonych w @AliorBankSA, @ING__Polska, @mBankpl, @PKOBP oraz @SantanderBankPL, do tej listy dołącza teraz @BNPParibas_PL #BankMillennium #BNPParibas

Potwierdzanie dochodu z wykorzystaniem logowania do innego banku to omnikanałowa usługa, która pozwala klientowi wnioskującemu o kredyt gotówkowy potwierdzić dochód za pomocą logowania do innego banku za pośrednictwem bankowości elektronicznej Banku Millennium.

Bank Millennium jako pierwszy bank na rynku wprowadził tę usługę równolegle w trzech kanałach – w bankowości internetowej, oddziale i TeleMillennium, a tuż po udostępnieniu również w aplikacji mobilnej.

Alternatywny sposób potwierdzenia wpływu wynagrodzenia na rachunek

Klienci, którzy wnioskują o pożyczkę w modelu dochodowym, mogą skorzystać z alternatywnego – względem wyciągu z konta – sposobu potwierdzenia wpływu wynagrodzenia na rachunek. Wystarczy, że pobiorą historię transakcji, logując się na konto, na które wpływa ich wynagrodzenie w innym banku, za pośrednictwem Millenetu lub aplikacji mobilnej.

Czytaj także: BNP Paribas dostępny w bankowości elektronicznej Banku Millennium >>>

Usługa jest dostępna dla tych klientów, od których wymagany jest tylko jeden dokument potwierdzający dochód. W przypadku uzyskania pozytywnej oceny zdolności i wiarygodności kredytowej proces jest w pełni automatyczny.

Omnikanałowość usługi

Omnikanałowość usługi polega na tym, że jest ona dostępna zarówno w bankowości elektronicznej – systemie Millenet oraz aplikacji mobilnej, jak i z poziomu placówki i TeleMillennium. W takim przypadku wniosek wprowadzany jest przez doradcę klienta, a gdy dochodzi do konieczności potwierdzenia dochodu, klient przechodzi przez proces w Millenecie lub aplikacji mobilnej samodzielnie logując się do innego banku i wskazując konto, na które wpływa jego wynagrodzenie. Podpisanie umowy również jest realizowane w Millenecie lub aplikacji, choć klient ma także możliwość podpisania jej w placówce.

Czytaj także: Bank Millennium dodał Pekao i Alior Bank do usługi inicjowania płatności z kont w innych bankach >>>

Usługa jest jednak stale rozwijana, a lista banków będzie się systematycznie wydłużać.

Źródło: Bank Millennium