MetLife uruchamia portal e-roszczenie
MetLife uruchamia portal e-roszczenie, służący do elektronicznego zgłaszania wniosków roszczeniowych z ubezpieczeń na życie, zdrowotnych i wypadkowych. Portal będzie dostępny zarówno dla klientów objętych ubezpieczeniem indywidualnym, jak i grupowym pracowniczym.
Zgłoszenie roszczenia w nowym portalu MetLife odbywa się w kilku krokach. Ubezpieczony wprowadza dane identyfikacyjne oraz opisuje zdarzenie ubezpieczeniowe. Kluczowe dla przyśpieszenia procesu rozpatrzenia roszczenia będzie dołączenie niezbędnych dokumentów dotyczących zdarzenia.
„Nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań, które ułatwiają klientom korzystanie z naszych usług, a także gwarantują wysoki poziom obsługi” – podkreśla Agata Lem-Kulig, członek zarządu, dyrektor pionu operacyjnego w MetLife. „Dzięki doskonaleniu procesów systematycznie skracamy czas rozpatrywania roszczeń i zapewniamy łatwy dostęp do informacji. Cieszy nas, że 83 proc. respondentów ocenia proces roszczeniowy dobrze lub bardzo dobrze. Wierzymy, że wprowadzenie portalu e-roszczenie wpłynie jeszcze korzystniej na obsługę naszych klientów” – dodaje.
MetLife to światowy lider rynku ubezpieczeń, świadczeń pracowniczych oraz usług finansowych, obsługujący ponad 70 mln klientów w 60 krajach. W Polsce działa pod marką MetLife i ma 4 mln klientów.
Źródło: PIU