Masz nowy dowód osobisty? Numer przekażesz bankowi przez aplikację mobilną

Masz nowy dowód osobisty? Numer przekażesz bankowi przez aplikację mobilną
Fot. Materiały prasowe Banku Millennium
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci Banku Millennium mogą zmieniać dane dowodu osobistego oraz swoje dane kontaktowe całkowicie online. Nowa usługa dostępna jest w aplikacji mobilnej oraz w serwisie bankowości internetowej Millenet.

Klienci Banku #Millennium mogą zmieniać dane dowodu osobistego oraz swoje dane kontaktowe online #aplikacje #BankMillennium @BankMillennium

Klienci Banku Millennium mieli dotychczas możliwość zmiany adresu korespondencyjnego i mailowego w serwisie transakcyjnym Millenet. Teraz mogą to zrobić również w bankowej aplikacji mobilnej. Razem z nową usługą otrzymali też możliwość aktualizowania online danych swojego dowodu osobistego (serii i numeru oraz daty wydania i ważności). Usługa jest dostępna zarówno w aplikacji mobilnej, jak i w Millenecie. W trosce o jakość wprowadzanych danych, system bankowy komunikuje się bezpośrednio z systemami administracji publicznej i dane są sprawdzane automatycznie. Dzięki temu zarówno klient, jak i bank mają pewność, że zostały wprowadzone prawidłowo.

Możliwość aktualizacji danych online

– Zgodnie ze strategią Banku Millennium, jedną z naszych głównych motywacji jest ułatwianie codziennego życia klientom. Możliwość aktualizacji danych online, w dowolnym miejscu i czasie, to kolejne rozwiązanie, które potwierdza jej konsekwentną realizację – mówi Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Bank z miesięcznym wyprzedzeniem będzie przypominał klientowi o kończącym się terminie ważności dokumentu, będzie więc czas na wymianę dowodu i aktualizację danych. Wniosek o nowy dowód klient może również złożyć online, poprzez Profil Zaufany, za pośrednictwem Millenetu.

 

Źródło: Informacja prasowa Banku Millennium