Marketing and Technology Congress 2015
Uczestnicy konferencji w trakcie całodniowego wydarzenia będą mieli okazję zapoznać się z takimi zagadnieniami jak omnichannel marketing, fast data, ambient intelligence czy programmatic buying. Zaproszeni prelegenci skupią się na praktycznych aspektach prezentowanych zagadnień korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia, a także prezentując konkretne case studies.
Swoje prelekcje na owym wydarzeniu będą mieli m.in. Sylwia de Weydenthal – Client Partner CEE w Facebooku, która opowie o zmieniającej się roli narzędzi marketingowych w erze cyfrowej; Piotr Bucki – certyfikowany coach w obszarze Business and Executive coaching, który zaprezentuje kilka słów o millenialsach, czyli o pierwszym pokoleniu, które urodziło się w świecie, w którym Internet jest codziennością. Kwestie prawne w marketingu przybliżą uczestnikom konferencji Aleksandra Płucienik z Kancelarii Olesińscy i Wspólnicy oraz Łukasz Gładki z Kancelarii POGODA GŁADKI LANGIER.
Niewątpliwą okazją dla uczestników wydarzenia będzie możliwość wzięcia udziału w dyskusjach z przedstawicielami wiodących firm reprezentujących różne branże, takimi jak: dr Robert Stalmach z Newspoint, Andrzej Garapich z PBI, Szymon Niemczura z Kontakt.io czy Przemysław Bartkowiak z Revenue Labs.
Jednym z głównych założeń konferencji jest dogłębne poruszenie tematów istotnych dla nowoczesnego marketera, takich jak poznanie narzędzi do skutecznej integracji działań online i offline czy narzędzi kontent marketingu. Poruszony zostanie również temat ostatnich zmian w prawie konsumenckim i ich znaczenia dla sklepów oraz wykorzystanie systemów płatności mobilnych w działaniach sprzedażowych.
Po więcej informacji dotyczących konferencji Marketing and Technology Congress 2015 zapraszamy na stronę http://martech.io/, gdzie zawarte są informacje o wszystkich prelegentach, a także program wydarzenia.
Źródło: Wydawnictwo Naukowe PWN SA