Link4 rozszerza ofertę

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

link4.250xLink4 przeprowadza zmiany w strategii. Obejmują one zarówno kanały sprzedaży jak i ofertę ubezpieczyciela.

„Dalej będziemy prowadzić naszą działalność w systemie direct dla klientów indywidualnych, ale podjęliśmy decyzję by rozwijać także ofertę dla przedsiębiorstw, poczynając od ubezpieczeń flot. Nie jest to eksperyment lokalny, wykorzystujemy doświadczenia naszego właściciela – brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej RSA, która globalnie jest firmą multikanałową i multiproduktową. Taką firmą chcemy stać się również w Polsce.”- mówi Igor Rusinowski, członek zarządu, dyrektor Pionu Sprzedaży B2B w Link4.

Ubezpieczyciel chce też rozszerzyć wachlarz dostępnych produktów. Dotychczas były to głównie ubezpieczenia komunikacyjne oraz mieszkaniowe i turystyczne. „Jesteśmy na etapie przygotowania innych produktów masowych przy relatywnie niskiej średniej składce. Jest to m.in. ochrona płatności, ubezpieczenia związane z produktami bankowymi, myślimy też o ubezpieczeniu szpitalnym oraz rozbudowaniu oferty NNW.” – mówi Igor Rusinowski. „Obecnie już blisko 50 proc. nowego biznesu pochodzi z kanałów niedirectowych. Plany na kolejne lata zakładają, że znacząca część wzrostu i dochodowości będzie pochodziła z nowych kanałów dystrybucji i z nowych produktów.” – dodaje.

Źródło: PIU