Liberty zwiększa sprzedaż

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.ubezpieczenia.01.400x193Liberty Ubezpieczenia zamknęło rok 2014 ze składką przypisaną brutto na poziomie 314,84 mln zł. Liczba klientów Liberty wzrosła zaś do blisko 520 tys. osób. Osiągnięty wynik to efekt zwiększenia sprzedaży ubezpieczeń dobrowolnych, szczególnie autocasco.

Ubezpieczyciel zanotował też znaczący wzrost (76 proc.) sprzedaży ubezpieczeń mieszkaniowych.

„Miniony rok był milowym krokiem w rozwoju naszej firmy. Zmieniliśmy się w organizację o wielokanałowej sieci dystrybucji oraz zróżnicowanej ofercie produktowej skierowanej zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych” – ocenia Marcin Warszewski, dyrektor generalny Liberty. „Co najważniejsze, utrzymaliśmy bardzo wysoki poziom obsługi klienta oraz likwidacji szkód” – dodaje. W IV kwartale 2014 r. Liberty wprowadziło do swojej oferty ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw. W ciągu 3 miesięcy ubezpieczyciel pozyskał ponad 1 tys. klientów z tego sektora. W 2015 r. Liberty chce skupić się na dywersyfikacji portfela. W planach jest redukcja udziału ubezpieczeń komunikacyjnych. Ubezpieczyciel pracuje też nad innowacjami w kanale direct.

Źródło: PIU