Liberty rozpoczyna kampanię promocyjną

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.direct.01.250x115Liberty Direct rozpoczyna kampanię promującą ubezpieczenia komunikacyjne, opartą o publikację dziennika "Rzeczpospolita". W artykule, porównującym oferty OC dla nowych oraz używanych aut, ubezpieczyciel znalazł się na drugim miejscu. Kampania promocyjna obejmie telewizję i internet. Jej realizacją zajęły się domy Easy Hell oraz MPG.

– Dzięki skutecznej strategii zakładającej sprzedaż polis poprzez zróżnicowane kanały dystrybucji, w oparciu o efektywną kosztowo platformę direct oferujemy klientom bardzo korzystne ceny polis. Nie uchodzi to uwadze mediów, które cyklicznie wyróżniają naszą ofertę w najważniejszych raportach rynkowych. Jednym z nich jest Rzeczpospolita, która już po raz drugi wskazała polisy Liberty Direct jako jedne z najtańszych na rynku.

Biorąc pod uwagę wysoką wiarygodność i rangę publikacji postanowiliśmy powołać się na nią w najnowszej kampanii produktowej – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.

Źródło: PIU