Liberty Direct promuje jakość w kampanii

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.direct.01.250x115Liberty Direct rusza kampanią reklamową opartą o wyniki rankingu Dziennika Ubezpieczeniowego. Firma wypadła w nim najlepiej wśród firm wywodzących się z modelu direct. Kampania obejmie główne stacje telewizyjne - TVN, TVP, Polsat oraz kanały tematyczne.

Kreacja spotu została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana przy współpracy z domem EasyHell Productions. Za zakup mediów odpowiada Havas Media.

W najnowszej kampanii odchodzimy od przekazu cenowego na rzecz podkreślenia wysokiej jakości usług oferowanych przez Liberty Direct. Chcemy w ten sposób zachęcić do zakupu szerokiej gamy ubezpieczeń dobrowolnych oferowanych przez naszą firmę” – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct. „Wysoką satysfakcję klientów potwierdzają także badania, z których wynika, że z naszych usług zadowolonych jest 97 na 100 klientów” – dodaje Rafał Karski.

Źródło: PIU