Krakowianie jako pierwsi mogą obniżać swoje rachunki podczas zakupów

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

oszczednosci.kalkulator.01.400x285Serwis LepszaOferta.pl uruchomił właśnie swój pierwszy punkt obsługi klienta. Już nie tylko online, ale także w kontakcie bezpośrednim z doradcą, Krakowianie mogą porównywać i skorzystać z lepszych ofert dostawców prądu, telewizji, internetu, a także ubezpieczeń czy rat kredytowych. Serwis wykorzystuje unikalny system, dzięki któremu nawet 9 na 10 Polaków może obniżyć swoje rachunki.

Mieszkańcy Krakowa i okolic mogą już zmniejszać swoje rachunki nawet podczas robienia zakupów. Wystarczy, że odwiedzą uruchomiony właśnie, pierwszy w Polsce punkt stacjonarny serwisu LepszaOferta.pl w Centrum Handlowym Czyżyny. Zgłaszając się tam ze swoimi rachunkami otrzymają informację o ile mogą płacić mniej i skorzystać z takich ofert. Według przedstawicieli LepszaOferta.pl, oszczędności na rachunkach mogą wynieść nawet 1536 zł rocznie dla 4-osobowej rodziny. Warto też zwrócić uwagę na usługi finansowe. Konsolidacja lub zmiana kredytodawcy może skutkować obniżeniem rat nawet o połowę. Dla klientów przewidziano również inne bonusy, m.in. vouchery uprawniające do 10 proc. zniżki na zakupy lub talony na paliwo za założenia konta bankowego. Takich punktów w Polsce do końca 2015 r. firma zamierza uruchomić ok. 5000.

Rzetelność serwisu LepszaOferta.pl gwarantuje Krajowy Fundusz Kapitałowy z Grupy BGK, powołany przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej. Platforma posiada również certyfikat „Rzetelna Firma”. Jego pomysłodawcą i założycielem jest krakowski przedsiębiorca Paweł Słowiakowski.

Źródło: LepszaOferta.pl