Klienci Poczty Polskiej zrealizowali blisko 18 mln transakcji bezgotówkowych

Klienci Poczty Polskiej zrealizowali blisko 18 mln transakcji bezgotówkowych
Fot. Materiały prasowe Poczty Polskiej
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci Poczty Polskiej, od momentu uruchomienia płatności bezgotówkowych w placówkach pocztowych, zrealizowali blisko 18 mln transakcji kartami płatniczymi, podała spółka. Miesięcznie realizują ponad 1 mln płatności. Klienci Poczty Polskiej mogą korzystać z terminali płatniczych w ponad 4,6 tys. placówek i u 3,5 tys. kurierów.

Klienci Poczty Polskiej miesięcznie realizują ponad 1 mln płatności bezgotówkowych #PocztaPolska #PłatnościBezgotówkowe @PocztaPolska

„Poczta Polska wprowadziła opcję płatności za pomocą telefonu przy użyciu systemu płatności BLIK we wszystkich swoich placówkach pocztowych w marcu 2017 r. Posiadacze smartfonów z aplikacjami mobilnymi (z funkcją BLIK) banku, z którego usług korzysta, mogą wygodnie i szybko zapłacić za towary i usługi zakupione w pocztowej placówce. Dodatkowo od listopada 2017 r. mogą płacić tak u kuriera – przy odbiorze paczki pobraniowej” – czytamy w komunikacie.

Wzrasta udział transakcji mobilnych BLIK

„W Poczcie Polskiej stale wzrasta udział transakcji mobilnych BLIK. Widzimy, że w porównaniu do 2017 roku liczba transakcji BLIK-iem wzrosła o około 50%” – poinformowało biuro prasowe Poczty.

Transakcje kartą lub BLIK-iem to większy komfort korzystania z usług oferowanych przez Pocztę Polską, krótszy czas obsługi klienta oraz możliwość skorzystania z innych usług realizowanych za pomocą terminali POS, takich jak np. cashback, kody paysafecard czy wypłata gotówki z bankowej karty płatniczej. Klienci mogą także bez żadnych limitów kwotowych i dodatkowych kosztów zapłacić za usługi pocztowe, handlowe i finansowe (opłaty za rachunki np. za gaz, prąd, opłaty podatkowe), podkreślono również.

Źródło: ISBnews