Klienci Poczty Polskiej zrealizowali blisko 18 mln transakcji bezgotówkowych
„Poczta Polska wprowadziła opcję płatności za pomocą telefonu przy użyciu systemu płatności BLIK we wszystkich swoich placówkach pocztowych w marcu 2017 r. Posiadacze smartfonów z aplikacjami mobilnymi (z funkcją BLIK) banku, z którego usług korzysta, mogą wygodnie i szybko zapłacić za towary i usługi zakupione w pocztowej placówce. Dodatkowo od listopada 2017 r. mogą płacić tak u kuriera – przy odbiorze paczki pobraniowej” – czytamy w komunikacie.
Wzrasta udział transakcji mobilnych BLIK
„W Poczcie Polskiej stale wzrasta udział transakcji mobilnych BLIK. Widzimy, że w porównaniu do 2017 roku liczba transakcji BLIK-iem wzrosła o około 50%” – poinformowało biuro prasowe Poczty.
Transakcje kartą lub BLIK-iem to większy komfort korzystania z usług oferowanych przez Pocztę Polską, krótszy czas obsługi klienta oraz możliwość skorzystania z innych usług realizowanych za pomocą terminali POS, takich jak np. cashback, kody paysafecard czy wypłata gotówki z bankowej karty płatniczej. Klienci mogą także bez żadnych limitów kwotowych i dodatkowych kosztów zapłacić za usługi pocztowe, handlowe i finansowe (opłaty za rachunki np. za gaz, prąd, opłaty podatkowe), podkreślono również.
Źródło: ISBnews