Klienci ING Banku Śląskiego łatwiej opłacą rachunki

Klienci ING Banku Śląskiego łatwiej opłacą rachunki
Logo ING Banku Śląski Fot. Materiały prasowe
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Moje Usługi to rozwiązanie automatycznie agregujące rachunki w jednym miejscu, co pozwala na łatwe monitorowanie i zarządzanie cyklicznymi opłatami przez użytkownika. Integracja z bramką płatniczą imoje pozwala klientom opłacać swoje zobowiązania kartą, BLIK-iem lub szybkim przelewem on-line. Moje Usługi to pierwszy taki serwis w Polsce, z którego mogą korzystać klienci wszystkich banków w Polsce.

#MojeUsługi to rozwiązanie automatycznie agregujące rachunki w jednym miejscu, co pozwala na łatwe monitorowanie i zarządzanie cyklicznymi opłatami przez użytkownika #INGBankSlaski @INGBankSlaski

Moje Usługi to nowe podejście do opłacania rachunków. Klient sam decyduje, którymi rachunkami i fakturami, od których usługodawców, chce zarządzać poprzez serwis. Mogą to być np. rachunki za prąd, gaz, telefon czy czynsz, ale także opłaty za przedszkole, szkołę, czy zajęcia dodatkowe. Terminy i kwoty do zapłaty są widoczne na jednym ekranie, system również przypomina o nadchodzących płatnościach. Dzięki temu użytkownik dokładnie wie ile i na co wydaje pieniądze, płaci w terminie, a wykonywane opłaty nie mieszają się z licznymi innymi wydatkami na rachunku bankowym.

Czytaj także: Podgląd kont i kart z różnych banków w Moim ING >>>

Z wykorzystaniem bramki płatniczej imoje można już zrobić zakupy w ponad 1000 e-sklepów. Nieustannie dążymy do tego, żeby przy pomocy imoje klienci mogli zapłacić za jak najszerszy zakres produktów i usług. Teraz dzięki serwisowi Moje Usługi wychodzimy poza obszar e-commerce. Umożliwiamy klientom opłacanie wszystkich rachunków, zebranych automatycznie w jednym miejscu, co przekłada się na oszczędność czasu i wspiera kontrolę nad wydatkami. To jest kolejna usługa stworzona dla klientów, z udziałem klientów, w ramach akceleratora ING – powiedział Bartosz Traczyk, prezes zarządu ING Usługi dla Biznesu S.A.

Czytaj także: Płatności Garmin Pay już dostępne w ING Banku Śląskim >>>

Automatyczny sposób pobierania danych do płatności

Zaletą serwisu Moje Usługi jest automatyczny sposób pobierania danych do płatności. Jest to możliwe poprzez:

– połączenie z eBOKiem – klient jednorazowo podaje login i hasło, a jego opłaty za prąd, gaz czy telefon automatycznie pojawią się w aplikacji;

– przesyłanie wiadomości mailowych zawierających informacje o płatnościach za zajęcia dodatkowe, siłownię, czy też podatek od nieruchomości. Wystarczy, że w treści maila zawarte są takie dane jak numer konta, kwota oraz termin płatności;

– bezpieczne połączenie ze skrzynką mailową, które pozwala systemowi Moje Usługi na wyszukanie maila z płatnością bezpośrednio w skrzynce;

– dodanie płatności cyklicznej do dowolnego odbiorcy, np. właściciela wynajmowanego przez siebie mieszkania czy gminy za podatek od nieruchomości.

Źródło: ING Bank Śląski