Klienci Axy Direct mogą śledzić likwidację w internecie

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

dlonie.laptop.01.250x167Axa Direct udostępniła swoim klientom możliwość śledzenia procesu likwidacji szkody w internecie. Aplikacja działa zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych - tabletach czy smartfonach. Po zalogowaniu się do serwisu poszkodowany może śledzić postęp likwidacji od chwili zgłoszenia szkody, do wypłaty odszkodowania.

Ufamy, że dostarczając naszym klientom aktualne i rzetelne informacje o krokach, przez jakie przechodzimy na drodze do wypłaty odszkodowania, jesteśmy w stanie zmniejszyć przykre doznania związane ze szkodą i budować partnerskie relacje” – mówi Mariusz J. Sarnowski, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód w Axa Direct.

Axa Direct planuje dalszy rozwój serwisu. Trwają prace nad rozbudową funkcjonalności obsługi dokumentów szkodowych. Docelowo klienci otrzymają możliwość dołączania w systemie wymaganych dokumentów, jak również podgląd dokumentów dotyczących szacowanych kosztów napraw i podjętej decyzji o wypłacie odszkodowania.

Źródło: PIU