Karta płatnicza z pomocą medyczną

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

lekarze.01.250x163.gifEurop Assistance Polska we współpracy z Towarzystwem Ubezpieczeń Europa S.A przygotowała pakiet usług medycznych dla klientów firmowych Getin Noble Banku S.A. Użytkownicy kart płatniczych do kont firmowych Getin Noble Banku S.A, otrzymają bezpłatną i całodobową pomoc medyczną w razie nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku.

Obok bezpłatnych ubezpieczeń na wypadek nieuprawnionego użycia karty, na wypadek utraty gotówki wypłaconej z bankomatu, ubezpieczenia zakupów dokonanych przy użyciu karty, a także ubezpieczenia Tańsze zakupy, gwarantującego najniższą cenę wybranych produktów, oferta zawiera również assistance medyczny. W razie nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku, assistance zagwarantuje pomoc w postaci wizyty lekarza lub pielęgniarki, dostawy leków lub sprzętu rehabilitacyjnego, a w sytuacji dłuższej hospitalizacji – opiekę domową po wyjściu ze szpitala. Ponadto, w sytuacji gdy klient ulegnie wypadkowi, assistance medyczny oprócz natychmiastowej pomocy medycznej zapewni również wsparcie psychologa.

Przygotowując pakiet usług assistance medycznego dla klientów firmowych Getin Noble, mieliśmy na względzie dobro klienta prowadzącego małe przedsiębiorstwo. Taki klient w sytuacji nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku, narażony jest na opóźnienia w działalności firmy lub nawet na konieczność jej zawieszenia. Ponadto wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów z sektora SME wprowadziliśmy do zakresu świadczeń assistance medycznego nową usługę: drugą opinię medyczną. Dzięki temu świadczeniu, w sytuacji ciężkiego zachorowania, klient może uzyskać nowe informacje dotyczące swojego stanu lub stanu zdrowia swojego pracownika i przyspieszyć lub zmienić całkowicie proces leczenia, co z kolei może znacząco wpłynąć na działalność firmy – wyjaśnia Joanna Borawska, Zastępca Dyrektora Handlowego Europ Assistance Polska.

Dodatkowo klienci firmowi Getin Noble otrzymają wraz z kartą płatniczą dostęp do całodobowej infolinii medycznej, gdzie będą mogli uzyskać informacje teleadresowe aptek, szpitali i przychodni specjalistycznych, a także skonsultować swój stan zdrowia z lekarzem dyżurnym.

Klienci wraz z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczeń otrzymają dedykowany im numer telefonu, pod którym będą mogli uzyskać pomoc 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Małgorzata Morańska