Kampania reklamowa Liberty Direct skierowana do komisów

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.direct.01.250x156Liberty Direct rozpoczął wizerunkowo-produktową kampanię skierowaną do komisów. Bohaterem reklamy jest właściciel dobrze prosperującego punktu handlu samochodami używanymi, któremu oferta Liberty Direct pozwala na oszczędności w prowadzeniu biznesu. Ze spotu dowiadujemy się również, że ubezpieczycielowi zaufało wielu klientów komisu, którzy po zakupie auta zdecydowali się na kontynuację ubezpieczenia w Liberty Direct.

Z oferty Liberty Direct dedykowanej komisom skorzystało już przeszło 3 tys. placówek na terenie całej Polski. Potwierdza to, że nasza oferta cieszy się zainteresowaniem nie tylko wśród osób prywatnych, ale też profesjonalistów zawodowo związanych z przemysłem samochodowym. Jest to powód, dla którego postanowiliśmy pochwalić się współpracą z komisami w najnowszej kampanii. Jesteśmy przekonani, że zabieg ten przyczyni się do budowania wiarygodności Liberty Direct oraz stanie się wyróżnikiem naszej firmy na rynku – komentuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct.30-sekundowy spot jest emitowany na antenie Polsat, TVN, TVP oraz w wybranych kanałach tematycznych. Za produkcję kampanii odpowiada dom Easy Hell, a za zakup mediów MPG.

Źródło: PIU