Kampania PZU promująca bieganie
PZU uruchomiło kampanię zachęcającą Polaków do aktywności fizycznej i wspierania najbliższych w sportowej rywalizacji podczas imprez biegowych. Hasła nowej kampanii to "Biegnij, kochanie, biegnij" oraz "Biegnij, tato, biegnij".
,,Łatwiej o konsekwencję, niezbędną podczas uprawiania sportu, kiedy motywuje nas do tego osoba, którą kochamy. Łatwiej dobiec do mety, kiedy wiemy, że czekają na niej nasi bliscy” – tłumaczy pomysł na kampanię Agnieszka Kiewesz, główny specjalista ds. komunikacji zewnętrznej z biura marketingu w PZU.
Działania komunikacyjne potrwają do 29 marca, czyli do 10. PZU Półmaratonu Warszawskiego.
Obejmą one TV, outdoor, prasę, internet oraz ekrany CityInfoTV w autobusach i metrze. W internecie PZU zaprasza również do udziału w zabawie polegającej na przebiegnięciu wirtualnego maratonu. Kampania promująca wydarzenia biegowe i zachęcająca do wspierania najbliższych, będzie prowadzona w 2015 r. przy okazji najważniejszych inicjatyw biegowych, których partnerem jest PZU.
PZU jest największą firmą ubezpieczeniową w Polsce, jedną z największych instytucji finansowych w Europie Środkowo-Wschodniej.
Żródło: PIU