Kampania PZU doceniona

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

pzu.01.397x400Kampania "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym", której organizatorem jest Fundacja PZU, została dostrzeżona w konkursach, zdobywając uznanie jury. Kampania miała na celu wypracowanie w pasażerach i osobach bliskich kierowcy odpowiedzialnych postaw i skłonienie do bezpiecznych zachowań na drodze.

W styczniu 2015 r. akcja została doceniona w międzynarodowym konkursie Magellan Awards 2014. Projekt zdobył platynowego Magellana w kategorii komunikacji korporacyjnej oraz tytuł najbardziej angażującej kampanii roku. Dodatkowo kampania znalazła się na 2. miejscu zestawienia „Best 25” wyróżniającym 25 najlepszych kampanii minionego roku. Pod koniec 2014 roku „Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym” zyskało także uznanie jury w dwóch innych konkursach – podczas 21. „Golden Drum Festival” kampania otrzymała złotą statuetkę w kategorii zintegrowana kampania komunikacyjna, wyróżnienie w kategorii kampania wizerunkowa zostało przyznane także w konkursie Mixx Awards organizowanym przez Związek Pracodawców Branży Internetowej.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń