Iwona Żelazna: podążamy za potrzebami klienta
Iwona Żelazna: Usługi Concierge rozwijają się dosyć dynamicznie wraz z potrzebami klienta. Obserwujemy trend, że im więcej jest zapytań z danej kategorii tym bardziej staramy się specjalizować ekspertów danych dziedzin. Tak powstał m.in. dział iventów, który organizuje nie tylko małe imprezy okolicznościowe, zaręczyny, rocznice ślubu, ale także bardzo duże przedsięwzięcia firmowe oraz niestandardowe, szeroko zakrojone wydarzenia takie jak jeden z największych festiwali kulinarnych w Polsce Wine & Food Noble Night, pokazy mody Krzysztofa Stróżnyny, Agnieszki Maciejak czy premiery np. żółtego przewodnika Gault & Millau w Polsce. Drugą kategorią, która dynamicznie rozwija się i w związku z tym znacznie powiększyliśmy zespół w ostatnim czasie to biuro podróży które powstało z ramienia Noble Concierge jako samodzielnie działająca organizacja wewnątrz spółki, która organizuje zarówno wyjazdy służbowe jak i rodzinne, wycieczki katalogowe, podróże szyte na miarę dla pasjonatów i lubiących ekstremalne podróże.
Kolejną bardzo ważną dziedziną jeśli chodzi o usługi Concierge to Art Concierge, które bardzo blisko współpracuje z Art Bankingiem. To program który jest bardzo blisko klienta kolekcjonera. Pomaga nie tylko dobierać obiekty do kolekcji i uzupełniać ja czy budować od podstaw, ale też towarzyszy w prozaicznych czynnościach jak transport, magazynowanie poszukuje najdogodniejszego ubezpieczenia, najlepszej ramy i najlepszego miejsca w apartamencie – czyli od najprostszych formalności po badania koncepcyjne, pomoc w poruszaniu się na rynku.
Przybywa nam klientów początkujących, którzy stawiają pierwsze kroki w procesie kolekcjonowania, szukają informacji gdzie poszukiwać, jakich miejsc i sytuacji na rynku sztuki unikać, ale bardzo często następne kroki na rynku kolekcjonowania stawiają już sami. Zatem rotacja klientów jest duża, ale ilość tych, którzy są stale przez nas obsługiwani jest mniej więcej na niezmiennym poziomie od kilku lat. Warto zaznaczyć, że potencjał rynkowy rośnie, także świadomość klientów, a szczególnie zamożnego segmentu więc jest szansa i miejsce na jeszcze bardziej intensywny i dynamiczny rozwój takich usług jak Art Concierge czy Art Banking.
www.aleBank.pl