IT@Bank 2013: Zwiększenie zysków dzięki wdrożeniu VTM

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

eSpace Virtual Teller Machine (VTM) - Wirtualny terminal firmy Huawei wykorzystuje rozwinięte technologie, by zapewnić usługi zdalnego i wirtualnego oddziału.

VTM jest rewolucyjną innowacją. Zapewnia bezpieczne, wygodne i profesjonalne usługi dla klientów, łagodzi obciążenia punktów, umożliwia wprowadzenie nowych usług oraz tworzy dodatkową wartość, skupiając się na klientach VIP.

Możliwości techniczne

Dzięki wykorzystaniu video w jakości HD i inteligencji procesów, które daje platforma Contact Center odnosimy wrażenie realnego spotkanie na lini klient – sprzedawca.

System wykorzystuje inteligentne przekierowania wg scenariusza, aby dystrybuować zapytania do właściwego sprzedawcy, opiekuna lub jednostki. Rozwiązanie wirtualnego oddziału oferuje dodatkowe funkcjonalności, takie jak:

  • Podpis elektroniczny na ekranie dotykowym, który rejestruje 512 zależnych od nacisku odcieni szarości i daje klientom możliwość podpisywania elektronicznie dokumentów bezpośrednio na ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI