Interactive Intelligence w kwadrancie liderów w raporcie poświęconym infrastrukturze dla centrum kontaktowego

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

interactive.intelligence.02.150Indianapolis, 17 sierpnia 2011 r. - Firma Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ), międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, została umieszczona przez firmę Gartner w kwadrancie liderów raportu Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure, Worldwide1 2011.

Liderzy raportu są zdefiniowani przez Gartnera jako „producenci o ugruntowanej pozycji z bogatą ofertą, znacznym udziałem w rynku, szerokim zasięgiem geograficznym, klarowną wizją ewolucji potrzeb centrów kontaktowych i udowodnionymi osiągnięciami w dostarczaniu produktów dla centrów kontaktowych.

Liderzy niekoniecznie oferują najlepsze rozwiązania niezależnie od potrzeb klienta. Jednak ogólnie rzecz biorąc, ich produkty są solidne i często mają pewne wyjątkowe możliwości. Ponadto producenci ci dostarczają rozwiązania, które cechują się względnie niskim stopniem ryzyka”.

brown.donald.01.150„Miejsce w kwadrancie liderów w raporcie Gartnera podkreśla nasze wieloletnie zaangażowanie w działalność centrów kontaktowych” – powiedział założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald E. Brown. – „Właśnie wprowadzamy wersję 4.0 naszego pakietu oprogramowania do komunikacji IP, który umożliwia centrom kontaktowym lepszy monitoring interakcji z klientami, a jednocześnie oferuje większą skalowalność, niezawodność i ekonomię wykorzystania w modelu tradycyjnym, hostowanym lub hybrydowym.”

Firma Interactive Intelligence wprowadziła na rynek swój wszechstronny pakiet oprogramowania komunikacyjnego IP, Customer Interaction Center™ (CIC), w 1997 roku. Został on zaprojektowany jako pojedyncza platforma, która eliminuje koszty i złożoność wprowadzaną przez systemy wielopunktowe. Platforma CIC oparta na protokole SIP zawiera aplikacje dla konsultantów i kierowników centrów kontaktowych, a także aplikacje do komunikacji zunifikowanej dla użytkowników biznesowych. Może być wdrażana lokalnie lub w modelu Software-as-a-Service.

„W tym roku planujemy umocnić się na pozycji rynkowego lidera, realizując kilka kluczowych inicjatyw, obejmujących dodatkowe inwestycje w rozwiązania chmurowe, bardziej efektywną penetrację kluczowych obszarów geograficznych i wzbogacenie oferty pionowej” – dodał Brown.

Źródło: Interactive Intelligence