InsERT otwiera małym firmom świat e-handlu

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

InsERT – lider sprzedaży wśród producentów systemów dla MSP – wprowadza na rynek rozwiązanie dające setkom tysięcy firm dostęp do e-biznesu. Aplikacja vendero umożliwia posiadaczom systemu InsERT GT lub InsERT nexo założenie sklepu internetowego, witryny z ofertą lub firmowego serwisu WWW.

System vendero pozwala nawet niewielkim firmom w prosty i wygodny sposób zaistnieć z biznesem w Internecie. Aplikacja otwiera drzwi do e-handlu użytkownikom systemów z linii InsERT GT lub InsERT nexo, które są używane w codziennej działalności przez ponad 1/3 małych firm handlowych w Polsce. – InsERT już 23 lata skupia się na potrzebach małych i średnich firm, które wspiera oprogramowaniem ułatwiającym codzienną pracę i rozwój. Cieszę się, że wraz ze zmieniającą się rzeczywistością biznesową i strukturą samego handlu, możemy zaoferować naszym klientom praktyczny produkt, który umożliwia działalność w przestrzeni Internetu – mówi Jarosław Szawlis, prezes InsERT S.A.  

Dzięki vendero, szybko i łatwo, bez specjalistycznej wiedzy na temat tworzenia stron WWW, można założyć i uruchomić sklep internetowy, witrynę z ofertą lub firmowy serwis. Intuicyjny kreator prowadzi użytkownika krok po kroku do gotowej witryny w ciągu zaledwie kilku minut. Wystarczy wybrać jeden z szablonów graficznych, liczbę podstron i elementy, które mają się na nich znaleźć. Gotowe szablony oraz widgety pozwalają dostosować witrynę do indywidualnych preferencji, a zawartość, układ i kolorystyka serwisu mogą być w dowolnym momencie modyfikowane. Powstałym w ten sposób serwisem można zarządzać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. – Stworzenie vendero było strzałem w dziesiątkę. To rozwiązanie, które m.in. integruje system handlowy z platformą sklepu internetowego. Otwiera przed firmami dostęp do sprzedażowej aktywności w sieci – mówi Tadeusz Gruszczyński właściciel firmy zajmującej się bezpośrednim importem produktów naturalnych i ekologicznych z Krety. Firma uczestniczyła w przedsprzedażowych testach i planuje zastosowanie vendero do prowadzenia e-sklepu.

Użytkownicy aplikacji otrzymują dostęp do dokładnych zestawień zamówień, co pozwala w każdym momencie sprawdzić, na jakim etapie realizacji znajduje się dany zakup – i to zarówno po stronie klienta, jak i administratora sklepu. Dzięki integracji z Subiektem wszystkie wybrane towary i usługi z systemu handlowego automatycznie pojawiają się w sklepie, a każde złożone zamówienie trafia do Subiekta. – Dla nas bardzo istotne jest, że vendero na bieżąco synchronizuje stany magazynowe z dostępnością produktów po stronie klienckiej sklepu internetowego. Wszystkie informacje o towarach, łącznie z opisami i zdjęciami, przechowujemy w jednym miejscu, w bazie danych Subiekta, co eliminuje czasochłonne i kosztowne czynności związane z wyeksponowaniem produktów na stronie WWW – podkreśla Tadeusz Gruszczyński. Zwraca też uwagę na zasady licencji. – W vendero spotkaliśmy się z korzystną formą licencjonowania. Nie musimy się martwić o połączenie kilku elementów, jak system handlowy, hosting, sklep WWW, obsługa wysyłek itp. – wszystko mamy w jednym pakiecie. To idealne rozwiązanie dla klienta z niewielkim budżetem i brakiem technicznej wiedzy, który w bardzo krótkim czasie chce uruchomić, działający 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, sklep internetowy – podsumowuje Tadeusz Gruszczyński.

System vendero umożliwia wybór wielu rodzajów płatności, w tym szybkich płatności internetowych PayU. Mechanizm powiadomień pomaga utrzymać bezpośredni kontakt z klientami i na bieżąco informować ich np. o stanie realizacji zamówienia.

vendero dostępne jest w abonamencie rocznym, zarówno w wersji pudełkowej – dla sklepu do 1000 produktów, jak i w wersji elektronicznej – dla firmowego serwisu, witryny z ofertą 1000 lub 3000 produktów, sklepu z 1000 lub 3000 produktów. Posiadacze aktywnego abonamentu do Subiekta nexo lub GT mogą bezpłatnie skorzystać z firmowego serwisu WWW.

Więcej informacji na http://vendero.pl/

Internet zmienił oblicze handlu w Polsce

Szybkość i wygoda to zalety zakupów w sieci, a liczba ich zwolenników lawinowo rośnie. Towar oferowany w Internecie często jest tańszy, bo i marża jest mniejsza. Co istotne, wyraźnie skrócił się także czas dostawy. Dzięki systemom szybkich płatności, zamówiony towar może dotrzeć do odbiorcy już następnego dnia. Według szacunków eMarketera (B2C Ecommerce Sales Worldwide 2012–2017) globalna wartość zakupów internetowych w 2017 r. osiągnie poziom niemal 2,4 bln dolarów.

Polacy wydają na zakupy w sieci coraz więcej. Na przełomie tysiącleci polski e-handel był wart 100 mln zł. Dziś prognozuje się, że kwota ta przekroczy w 2015 roku 33 mld zł.  W Internecie kupowane jest już niemal wszystko – od ubrań, przez elektronikę, książki, leki, bilety, usługi finansowe aż po żywność. Z analiz przeprowadzonych przez PricewaterhouseCoopers dla IAB Polska wynika, że w 2013 roku udział wydatków konsumpcyjnych realizowanych przez Internet w całkowitej konsumpcji prywatnej to ponad 4%. Obecnie w Polsce istnieje kilkanaście tysięcy sklepów internetowych. Nic więc dziwnego, że ten coraz bardziej atrakcyjny kanał sprzedaży, który jest jednocześnie efektywnym medium reklamowym, obejmującym swoim zasięgiem kilkanaście milionów potencjalnych klientów, przyciąga kolejnych przedsiębiorców.

Polski rynek małych firm handlujących w Internecie jest jeszcze bardzo młody, ale to one stanowią zdecydowaną większość. 89% badanych na zlecenie IAB Polska podmiotów zatrudnia do 9 osób. W grupie tej są liczne przedsiębiorstwa jednoosobowe, w których wszystkie funkcje pełni właściciel. W związku z tym, że nie dysponują one dużymi budżetami, zdecydowanie większa część przedsiębiorców z tego segmentu (78%) korzysta z platform e-commerce. Wybór takiego rozwiązania nie wymaga wysokich inwestycji. W ten trend wpisuje się również najnowsze rozwiązanie InsERT – aplikacja vendero, która umożliwia nawet niewielkim firmom, dysponującym małymi środkami, prowadzenie sprzedaży w sieci poprzez własny e-sklep lub dotarcie do potencjalnych klientów z informacją o ofercie i firmie za pomocą witryny z ofertą lub firmowego serwisu WWW.

InsERT S.A. jest największym w kraju – pod względem liczby sprzedanych licencji – producentem oprogramowania dla firm. Strategia firmy polega na tworzeniu programów wysokiej jakości, które jednocześnie są przyjazne w użytkowaniu i na tyle uniwersalne, by mogły spełniać wymagania bardzo różnych odbiorców. Dotychczas InsERT sprzedał ponad pół miliona licencji, a rozwiązania oferowane przez spółkę wielokrotnie zdobywały najważniejsze tytuły i wyróżnienia. Oferta firmy obejmuje kompleksowe rozwiązania wspomagające zarządzanie małymi i średnimi firmami, począwszy od obsługi działu handlowego i gospodarki magazynowej, po programy z zakresu księgowości i finansów, rozwiązania przeznaczone dla działów kadr i płac oraz programy dla użytkowników indywidualnych.

Vendero – video.

Źródło: InsERT