InPost z własną aplikacją umożliwiającą klientom zakupy w sklepach?
„InPost w najbliższych tygodniach planuje uruchomienie aplikacji umożliwiającej dokonywanie klientom zakupów w sklepach” – powiedziała PAP Biznes osoba zbliżona do sieci handlowych.
Z biuletynu Urzędu Patentowego wynika, że kolejnym krokiem mogą być dostawy z restauracji.
InPost nie komentuje sprawy
Rzecznik prasowy InPostu Wojciech Kądziołka odmówił PAP Biznes komentarza w tej sprawie.
W czerwcowym biuletynie Urzędu Patentowego pojawiła się informacja o zastrzeżeniu przez InPost znaków towarowych InPost Fresh i InPost Delice.
Czytaj także: InPost planuje przejęcie francuskiej platformy Mondial Relay za ok. 2,6 mld zł >>>
Opisy obu są identyczne. InPost Fresh i InPost Delice to według danych z biuletynu aplikacja mobilna służąca do zamawiania produktów sklepowych oraz posiłków z restauracji, platforma internetowa służąca do zamawiania produktów sklepowych oraz posiłków z restauracji, oprogramowanie mobilne do pobrania do angażowania i koordynowania usług transportowych, dostawczych i kurierskich, pośrednictwo w umowach kupna i sprzedaży towarów na rzecz osób trzecich, również w ramach handlu elektronicznego, zwłaszcza w zakresie artykułów spożywczych, kosmetyków oraz artykułów gospodarstwa domowego, usługi dostarczania zamówionych produktów sklepowych oraz posiłków z restauracji pod wskazany adres, dostarczanie towarów zamówionych korespondencyjnie, transport i dostawy towarów, usługi kurierskie, pakowanie towarów, Dostawa żywności, zwłaszcza gotowych posiłków do bezpośredniego spożycia.
Czytaj także: Sprawę urzędową załatwisz przez paczkomat InPostu >>>
Dostawa do domu wyżej wymienionych towarów.
Obecnie InPost posiada w Polsce ponad 12 tys. paczkomatów. oraz świadczy usługi usługi kurierskie w oparciu o ponad 60 centrów logistycznych.