ING Życie z Kryształowym Godłem
Decyzją konsumentów, którzy wzięli udział w głosowaniu w ramach European Trusted Brands 2014, ING Życie otrzymało Kryształowe Godło Marki Godnej Zaufania w kategorii Towarzystwo ubezpieczeniowe.
„Tytuł Marki Godnej Zaufania jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ jest przyznawany przez samych konsumentów” – przyznaje Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji z klientem w ING Życie.
„Każdego dnia pracujemy na zaufanie naszych klientów. Wyróżnienie jest potwierdzeniem, że od lat realizowana strategia, oparta na satysfakcji klienta, przynosi pożądane efekty” – uzupełnia.
Firma uzyskała najwyższe noty w 5 kryteriach mających kluczowy wpływ na satysfakcję klientów, takich jak: jakość, stosunek wartości do ceny, silny wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczna odpowiedzialność. European Trusted Brands jest największym europejskim badaniem konsumenckim marek godnych zaufania. Zostało ono przeprowadzone w 10 krajach europejskich.
Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń