ING Bank Śląski: ponad 11 tys. klientów z umową na bankowy terminal płatniczy. Efekt Programu Polska Bezgotówkowa
„Nasz bank jest najmłodszym agentem rozliczeniowym na polskim rynku – pierwsze terminale dla naszych klientów udostępniliśmy dopiero wiosną ubiegłego roku. Dzisiaj jesteśmy jednym z liderów na rynku pod względem liczby terminali udostępnianych w ramach programu” – powiedział manager zespołu zarządzania środkami finansowymi w ING Banku Śląskim Krzysztof Hoffman, cytowany w komunikacie.
Trzy razy więcej chętnych na terminal
Od startu programu w lutym 2018 roku wniosek o terminal płatniczy w ING Banku Śląskim składa średnio trzy razy więcej klientów niż w analogicznym okresie przed jego rozpoczęciem. Do wysokiego przyrostu liczby terminali przyczynił się prosty i intuicyjny proces ich zamawiania, a także uproszczona weryfikacja klienta jeszcze na etapie zakładania rachunku firmowego, podano również.
Czytaj także: Polska Bezgotówkowa – w 2019 roku 150 tysięcy nowych terminali?
„Rośnie nie tylko liczba zainstalowanych terminali, ale także liczba i wolumen zrealizowanych transakcji. Konsumenci chcą mieć wybór płacenia gotówką lub kartą. Dlatego chcemy dostarczać rozwiązań i narzędzi, które pomagają przedsiębiorcom lepiej wpisać się w potrzeby swoich klientów. A te potrzeby potwierdzają liczby. Ponad 87% zainstalowanych terminali jest aktywnych i generuje transakcje. Co najciekawsze, pierwsze transakcje pojawiają się już w ciągu pierwszych 6 dni od instalacji terminala” – dodał Hoffman.
ING Bank Śląski jest notowany na GPW od 1994 r. Jego głównym akcjonariuszem jest holenderska grupa ING.
Źródło: ISBnews