Guidewire Software odnotowuje 20-procentowy wzrost liczby klientów w Europie
Dzięki pozyskaniu w 2012 roku pierwszych klientów w Niemczech i Polsce, firma rozszerzyła swoją obecność na rynkach regionalnych do siedmiu krajów.
Guidewire Software, Inc. (NYSE / Nowojorska Giełda Papierów Wartościowych: GWRE), czołowy dostawca skalowalnych systemów centralnych dla towarzystw ubezpieczeń majątkowych, zakomunikował dziś, iż liczba klientów firmy w Europie wzrosła w 2012 roku o 20 proc.*
W ciągu ostatniego roku Guidewire pozyskał w Europie czterech nowych klientów w sześciu kategoriach produktów. Guidewire obsługuje obecnie dziewiętnastu klientów z siedmiu krajów europejskich. System Guidewire wdrożyło dziesięciu ubezpieczycieli z regionu, m.in.: Beazley, Direct Line UK, LV=, NFU Mutual, Towergate, Rosgosstrakh, QBE Europe oraz trzy czołowe francuskie towarzystwa ubezpieczeniowe.
Catherine Stagg-Macey, wiceprezes w firmie badawczo-consultingowej Celent, powiedziała: „Systemy InsuranceSuite spotkały się ze znakomitym przyjęciem. Guidewire osiągnął sukces we wdrażaniu rozwiązań w Europie i regionie Pacyfiku. To firma, której rozwój warto zdecydowanie śledzić„.
Do osiągnięć Guidewire w Europie należą:
- Podpisanie umów z pierwszymi klientami w Niemczech i w Polsce, jak również pozyskanie pierwszych klientów zainteresowanych implementacją systemu PolicyCenter w Wielkiej Brytanii (Aviva UK) i w Polsce (PZU). Dwóch spośród czterech nowych klientów, z którymi zawarto umowy w 2012 roku, zakupiło więcej niż jeden produkt firmy.
- Znaczący wzrost zatrudnienia w skali całej Europy. Guidewire kontynuuje proces rekrutacji w siedmiu krajach europejskich w zakresie prawie wszystkich stanowisk.
- Pierwsza rocznica działalności Guidewire Software w Irlandii. Oddział w Dublinie zatrudnia ponad pięćdziesięciu pracowników i aktualnie prowadzi intensywną rekrutację. Ponadto Dublin został wytypowany na siedzibę Regionalnego Centrum Rozwoju Guidewire, dołączając do istniejących już ośrodków tego typu w Tokio i Toronto.
- Otwarcie nowego biura w Warszawie, zapewniającego lepszą obsługę klientów z Centralnej i Wschodniej Europy.
- Przystąpienie do programu partnerskiego Guidewire PartnerConnect – w charakterze członka stowarzyszonego – firmy Sollers Consulting, wdrażającej systemy PolicyCenter i BillingCenter w PZU.
- Wzrost zainteresowania implementacją rozwiązań Guidewire na lokalnych rynkach, dzięki globalnej sieci partnerów zrzeszonych w programie PartnerConnect, a także rozpoczęcie pozyskiwania nowych członków sieci, których zadaniem będzie realizowanie polityki sprzedażowej firmy w konkretnych krajach.
„Kontynuujemy rozbudowę naszego zespołu w całej Europie, aby spełniać oczekiwania dynamicznie powiększającego się grona naszych klientów” – powiedział Aaron Howell, Wiceprezes Guidewire Software, Professional Services, Europe. „W tym roku odnieśliśmy kilka sukcesów związanych z wdrażaniem naszych rozwiązań, w przyszłym roku nastawiamy się na jeszcze lepsze wyniki.„
Jeff Proudfoot, Dyrektor Generalny Guidewire Software, Europe, dodał: „Jesteśmy wdzięczni towarzystwom ubezpieczeniowym, które nam zaufały i powierzyły przyszłość swoich systemów centralnych. Z niecierpliwością oczekujemy na nadejście 2013 roku. To będzie dla nas ekscytujący rok.”
Guidewire InsuranceSuite™ to skalowalny system centralny o znaczeniu strategicznym dla działalności towarzystw ubezpieczeń majątkowych konkurujących na dzisiejszym rynku, mający zastosowanie w następujących obszarach: sprzedaż ubezpieczeń, administracja polis, obsługa rozliczeń i zarządzanie roszczeniami odszkodowawczymi. System InsuranceSuite został zaprojektowany w oparciu o strukturę modułową, umożliwiającą użytkownikom wybór poszczególnych aplikacji – Guidewire PolicyCenter®, Guidewire BillingCenter® i Guidewire ClaimCenter® – lub indywidualnie zintegrowanego pakietu, dostosowanego do wymogów i priorytetów klienta.
InsuranceSuite zapewnia ubezpieczycielom elastyczność działania, wspomaga proces szybkiego dostarczania lepszych produktów i usług beneficjentom polis i agentom, przy jednoczesnym usprawnieniu procedur sprzedaży i obniżeniu kosztów operacyjnych. Pracownicy towarzystwa ubezpieczeniowego (m.in.: agenci, przedstawiciele działu obsługi klienta, rzeczoznawcy i dyrektorzy) otrzymują intuicyjne, efektywne i dostosowane do potrzeb ich stanowiska interfejsy użytkownika. Jednostki IT ubezpieczyciela zyskują elastyczność w reagowaniu na wyzwania ewoluującego środowiska biznesu, dzięki spójnym instrumentom do konfiguracji i zwiększania możliwości operacyjnych baz danych, interfejsom użytkownika, automatyzacji procesów i przepływu informacji oraz algorytmom biznesowym.
* dane za okres od 1 grudnia 2011 do 30 listopada 2012.
Źródło: Guidewire Software