Gryfny Insiurance w kampanii Liberty
Liberty Ubezpieczenia ruszyła z regionalną kampanią reklamową promującą ubezpieczenia komunikacyjne w gwarze śląskiej. Firma zachęca w niej do zakupu OC już od 80 gr dziennie.
To pierwsza kampania na rynku, w której ubezpieczyciel posługuje się etnolektem śląskim.,,Dzięki targetowaniu kampanii reklamowej do mieszkańców Śląska chcemy zwiększyć identyfikację i rozpoznawalność Liberty Ubezpieczenia w regionie. Wierzymy, że zostanie ona pozytywnie odebrana i zwróci dodatkową uwagę na naszą ofertę, szczególnie że po śląsku mówi ponad pół miliona osób” – komentuje Justyna Kowalczyk, kierownik ds. sprzedaży internetowej Liberty Ubezpieczenia.
Kampania reklamowa Liberty Ubezpieczenia realizowana jest w internecie. Kreację kampanii przygotowała WeLoveAds. Za zakup mediów odpowiada LoweMedia.
Liberty Ubezpieczenia to marka należąca do amerykańskiej grupy Liberty Mutual Insurance, pod którą dostępne są ubezpieczenia komunikacyjne i mieszkaniowe. Produkty Liberty Ubezpieczenia w Polsce sprzedawane są za pośrednictwem telefonu, internetu oraz multiagencji.
Źródło: PIU