Grupa LEW pierwszym dystrybutorem Virgin Mobile Polska!

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

120817.lew.virgin.250x77Virgin Mobile Polska, nowy operator komórkowy na naszym rynku, rozbudowuje sieć dystrybucji na terenie całego kraju. Jednym z głównych dystrybutorów usług kierowanych do młodych i aktywnych ludzi będzie Grupa Lew S.A., która jako pierwsza podpisała umowę o dystrybucji usług Virgin Mobile Polska.

Obecnie Grupa Lew posiada ponad 9500 terminali, na których świadczy usługi sprzedaży elektronicznej. Obejmują one m.in. dokonywanie bezgotówkowych transakcji za pomocą karty płatniczej, płatność w sklepie za domowe rachunki oraz doładowania telefoniczne w systemie prepaid – z tej ostatniej usługi będą korzystali klienci Virgin Mobile Polska. Dzięki współpracy z Grupą Lew będą oni mogli szybko i bezpiecznie dokonać doładowań konta w kwotach 5, 10, 30, 50, 100 oraz 150zł. Grupa LEW jest również dystrybutorem starterów nowego operatora.

Podpisanie umowy z Virgin Mobile Polska jest kolejnym etapem rozwoju Grupy Lew, która w lipcu 2012 roku została przekształcona w Spółkę Akcyjną.

Chcemy być pierwsi tam, gdzie uważamy, że może to przynieść korzyść naszym klientom, czyli detalistom oraz sieciom które korzystają z naszych usług. Na tak dynamicznym i trudnym rynku elektronicznych usług sprzedażowych ważny jest profesjonalizm i szybkość reakcji na zmiany. Cieszymy się, że i tym razem udało się nam wyprzedzić konkurencję. Żywimy ogromne nadzieje, że nasza współpraca z Virgin Mobile Polska okaże się owocna i przyniesie korzyści każdej ze stron – tłumaczy Andrzej Basiak, prezes spółki Grupa Lew, operatora elektronicznych usług sprzedażowych na terminalach płatniczych.

Czy nowy operator odniesie sukces w naszym kraju? Polska to bardzo trudny i wymagający rynek. Klienci przyzwyczajeni są do wysokiej jakości świadczonych usług oraz niskich cen oferowanych im przez operatorów. Virgin Mobile Polska, we współpracy z takimi partnerami jak Grupa LEW S.A., ma jednak wszelkie atuty do tego, aby powalczyć o swoje miejsce na rynku.