Gothaer pierwszy w rankingu zdalnej obsługi
Portal MojeBankowanie.pl zlecił badanie, którego celem było sprawdzenie, jak firmy m.in. z branży ubezpieczeniowej, dbają o jakość zdalnego kontaktu z klientami. Obsługę przez kanały zdalne dobrze oceniło 66 proc. klientów ubezpieczycieli. Z badania wynika, że ubezpieczyciele posiadają dobrą jakość infolinii telefonicznej. Aż 91,1 proc. respondentów dobrze oceniło usługi ubezpieczycieli oferowane w tej formie.
W rankingu ubezpieczycieli z najlepszą zdalną formą kontaktu pierwsze miejsce zajął Gothaer. Drugie miejsce zajęła Axa, trzecie Uniqa. Badanie obejmowało sprawdzenie przyjazności strony www, wysłania zapytania drogą elektroniczną oraz kontaktu z infolinią.
W przypadku strony internetowej sprawdzono łatwość odnalezienia numeru telefonu infolinii oraz zakładki „kontakt”.
Respondenci, przyznając pierwsze miejsce Gothaerowi, docenili m.in. wysoką jakość rozmowy i połączenia z konsultantem oraz przejrzystość w zakresie kontaktu poprzez formularz i e-mail. „Czujemy ogromną satysfakcję z tego, że nasza dbałość o najwyższą jakość usług, w tym o jakość obsługi klienta, przynosi oczekiwane rezultaty” – mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Gothaera.
Źródło: PIU