Generali wprowadza nowe Konto Klienta

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

generali.ubezpieczenia.01.250x111W ostatnich dniach stycznia 2013 r. Generali wdrożyło nowy system informacyjno-transakcyjny dla klientów ubezpieczeń na życie - Konto Klienta.

Poprzednia wersja konta dawała klientom możliwość podglądu i zmian polis o charakterze oszczędnościowym. Obecnie mają oni dostęp do wszystkich produktów życiowych, a także kont emerytalnych IKE oraz IKZE.

W kolejnych krokach konto będzie systematycznie wzbogacane o pozostałe linie produktowe, by klient w ramach jednego portalu mógł docelowo zarządzać także polisami majątkowymi i mieć wgląd w składki, które wpływają do funduszu emerytalnego. Nowe Konto Klienta zostało też wzbogacone o wnioski i wzory dokumentów, a także sekcję FAQ.

Nasze nowe Konto Klienta jest swego rodzaju syntezą najlepszych rozwiązań dostępnych obecnie na rynku. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że mądre wykorzystanie nowych technologii ma dzisiaj kluczowe znaczenie dla poprawy jakości serwisu i wzrostu liczby interakcji z klientem, a co za tym idzie zwiększenia poziomu jego satysfakcji” – mówi Mariusz Zagajewski, dyrektor Departamentu Indywidualnych Ubezpieczeń na Życie i Emerytalnych w Generali.

Źródło: PIU