Generali w nowej odsłonie

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

generali.04.318x400Generali zaprezentowało nową kampanię reklamową, której hasło przewodnie brzmi: "Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia". Stałe działania promocyjne w telewizji rozpoczęły się 21 lutego i opierają się na dwóch 30-sekundowych spotach reklamowych - wizerunkowym, komunikującym nowe pozycjonowanie marki Generali oraz pierwszym z cyklu spotów produktowych, prezentujących nową ofertę ubezpieczyciela w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych. Kampania telewizyjna wspierana będzie działaniami reklamowymi w internecie.

„Generali jak dotąd na rynku nie miało bardzo silnych kampanii reklamowych, co powodowało, że klienci nie postrzegali nas jako marki powiązanej z konkretnymi wartościami, posiadającej szczególne czy wyróżniające ją atrybuty” – mówi Marta Strzyżewska, zarządzająca obszarem marketingu w Generali, odpowiedzialna za stworzenie nowej strategii marki i przygotowanie kampanii. „Stąd właśnie zrodził się projekt, którego celem miała być budowa zupełnie nowej strategii dla marki Generali na Polskim rynku” – dodaje.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń