Fundusze inwestycyjne Pekao TFI dostępne w aplikacji PeoPay
Wprowadzenie obsługi funduszy inwestycyjnych to kolejny etap rozbudowy modułu inwestycyjnego w aplikacji PeoPay.
– W prosty, wygodny i intuicyjny sposób w jednym miejscu można w niej zarządzać finansami, inwestując w różne instrumenty finansowe. W planach mamy dalsze poszerzenie funkcjonalności w aplikacji PeoPay, m.in. o fundusze dystrybuowane przez Biuro Maklerskie Pekao – mówi Jarosław Fuchs, wiceprezes Banku Pekao S.A. nadzorujący Pion Bankowości Prywatnej i Produktów Inwestycyjnych.
Czytaj także: Pekao TFI wprowadza do oferty nowy subfundusz umożliwiający inwestowanie w zrównoważony rozwój >>>
Klient, który podpisał umowę o przyjmowanie i przekazywanie zleceń dotyczących jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych, może korzystać w pełni z funkcjonalności dostępu do funduszy. Jeśli nie podpisał jeszcze takiej umowy, aplikacja PeoPay przed przyjęciem zlecenia przekieruje go automatycznie do procesu podpisania, poprzedzonej wypełnieniem kwestionariusza MIFID. Zlecenia dotyczące funduszy w aplikacji składa się po przejściu do panelu inwestycyjnego.
Najnowsza wersja aplikacji już dostępna
Najnowsza wersja aplikacji PeoPay jest już dostępna dla wszystkich klientów Banku Pekao. To nowoczesna aplikacja mobilna stworzona przez Bank Pekao. Prace projektowe wymagały ścisłej współpracy wielu jednostek banku: biznesowych, IT oraz bezpieczeństwa. Klienci mogą w niej korzystać z nowych modułów takich, jak inwestycje czy notowania. Nowością, która jest w fazie pilotażu, jest możliwość zakupu w aplikacji biletów komunikacji miejskiej oraz opcja opłat parkingowych. Aplikacja jest sukcesywnie wzbogacana o nowe opcje. Na koniec września 2021 PeoPay miał blisko 2 miliony aktywnych użytkowników.