Ferratum Poland rozszerza zakres usług
W odpowiedzi na potrzeby rynku Ferratum Poland - krajowy dostawca mikropożyczek przez telefon i internet - rozszerza zakres swoich usług. Firma zwiększyła przedział kwotowy udzielanych pożyczek (od 50 do 1.000 zł) i wydłużyła okres ich spłacania (do 15 i 30 dni).
Flagową usługą Ferratum Poland jest Ekspres Kasa – krótkoterminowe pożyczki na małe kwoty. Oferta firmy skierowana jest przede wszystkim do osób, które potrzebują chwilowego wsparcia finansowego. Odbiorcami Ekspres Kasy są osoby przedsiębiorcze i aktywne zawodowo, które oczekują prostego, a zarazem nowoczesnego sposobu udzielania pożyczek. Dlatego Ekspres Kasa realizuje swoje usługi za pośrednictwem Internetu lub sms. Zobowiązania udzielane są bez poręczenia, osobom w wieku od 21 do 70 lat, niewidniejącym jako dłużnicy w rejestrach niebankowych.
„Wsłuchujemy się w potrzeby klientów i zmieniamy się dla nich. Odbiorcami naszych usług są przede wszystkim osoby, którym dofinansowanie potrzebne jest na realizację potrzeb, z którymi nie mogą lub nie chcą czekać. Jednocześnie mają środki, żeby spłacić zobowiązanie w określonym terminie. Ponieważ naszym celem jest oferowanie nowoczesnych usług, przekształciliśmy ofertę na jeszcze bardziej przyjazną dla odbiorców.” – mówi Krzysztof Przybysz, Operations Manager Ferratum Poland.
Grupa Ferratum – której częścią jest Ferratum Poland – istnieje od 2005 roku. Firma działa w 17 krajach Europy. Na sukces firmy pracuje ponad 160 profesjonalistów, którzy zyskali zaufanie niemal 1 miliona stałych i zadowolonych klientów. W Polsce funkcjonuje z powodzeniem od marca 2007 roku.
W ciągu 6 lat obecności na rynku Grupa Ferratum sprzedała już ponad 1,5 mln pożyczek na całym świecie. Dlatego w 2010 roku odnotowała wynik finansowy netto o 70% wyższym od zakładanego. Celem Zarządu Grupy Ferratum do 2014 roku jest zwiększenie skali prowadzonego biznesu i efektywne działanie w ponad 50 krajach, na pięciu kontynentach. Firma planuje zdobycie znacznego udziału w rynku pożyczek krótkoterminowych i współpracę z ponad 10 milionami klientów.