Euronet modernizuje ekrany transakcyjne w bankomatach
Wraz z początkiem września Euronet, właściciel największej niezależnej sieci bankomatów w Polsce, rozpoczął prace nad optymalizacją treści pojawiających się podczas wypłaty oraz odświeżeniem ich szaty graficznej. Zauważalną zmianą będzie skrócenie wyświetlanych komunikatów, a także wprowadzenie piktogramów przypominających o zachowaniu zasad bezpieczeństwa. Jednocześnie znane dotychczas niebieskie tło ekranu transakcyjnego zostanie zastąpione granatowym. Urządzenia będą aktualizowane etapami. Zakończenie prac planowane jest na drugą połowę października.
– Uproszczone zostaną niektóre treści pojawiające się na poszczególnych ekranach transakcyjnych tak, aby powiadomienia o ich statusie były jeszcze bardziej czytelne. Podczas kluczowych etapów transakcji wprowadzone piktogramy będą na bieżąco sygnalizować konieczność zachowania elementarnych zasad bezpieczeństwa jak np. ochronę podczas wpisywania kodu PIN lub przypominać będą o kolejnych czynnościach podczas transakcji jak np. podjęcie zadysponowanej gotówki – mówi Ewa Miziołek, dyrektor marketingu i wsparcia sprzedaży w Euronet Polska, oraz dodaje – Mamy nadzieję, że wprowadzane udogodnienia podniosą komfort korzystania z bankomatów Euronet.
Dodatkowo, w bankomatach Euronet udostępniona została nowa funkcjonalność, która umożliwia ustawienie indywidualnych preferencji transakcji. Na ekranie wyboru transakcji pod przyciskiem „Inne usługi” właściciel karty może na stałe wybrać język, w którym będą przebiegały transakcje oraz ustawić najczęściej wypłacaną kwotę, która będzie wyświetlana klientowi każdorazowo w miejsce komunikatu o możliwości wypłaty „50 PLN bez wydruku”. Dzięki takim ustawieniom klient będzie mógł na stałe korzystać ze skróconego trybu transakcji.
Źródło: Euronet Polska Sp. z o.o.