Euler Hermes: jedna marka, jedna strategia

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

120421.eh.logo.01.482x104Euler Hermes wprowadza jednolitą markę i nową tożsamość korporacyjną. Zmiany są efektem ewolucji i udanej globalnej integracji spółek.

Grupa Euler Hermes przyjęła także nowe hasło przewodnie: „Our knowledge serving your success” („Nasza wiedza pracuje na Twój sukces”). – Przekształciliśmy strukturę, systemy i procesy Euler Hermes. Zrobiliśmy to po to, by móc świadczyć klientom usługi na najwyższym możliwym poziomie – wyjaśnia Wilfried Verstraete, prezes zarządu Euler Hermes.

By zasygnalizować nowo zdefiniowaną tożsamość, grupa ujednoliciła nazwy należących do niej podmiotów, wprowadzając jedną markę „Euler Hermes”. Począwszy od końca marca 2012 r. ponad 50 podmiotów z całego świata należących do grupy Euler Hermes będzie działać pod jedną wspólną nazwą. W tym samym czasie uruchomiona zostanie nowa strona internetowa grupy www.eulerhermes.com.Celem podjętych przez Grupę Euler Hermes zmian jest oferowanie klientom najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych dla branży handlowej oraz zapewnienie dostępu do najwyższej jakości informacji. Umożliwi to klientom na całym świecie podejmowanie trafnych decyzji biznesowych, dzięki którym będą jeszcze dynamicznej się rozwijać i z powodzeniem działać na rynku, w dzisiejszym, nieustannie zmieniającym się środowisku gospodarczym.

Źródło: PIU