Ergo Hestia uruchomiła Forum Idei

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

ergo.hestia.01.400x220Ergo Hestia otworzyła crowdsourcingowy serwis dla klientów - Forum Idei. Dzięki niemu każdy, kto chce zmieniać ubezpieczenia, może zgłaszać swoje usprawnienia, pomysły na nowe produkty czy dyskutować o zmianach, jakie chciałby do ubezpieczeń wprowadzić. To, czy będą miały one szanse na wdrożenie, oceni społeczność, głosując na najciekawsze pomysły.

„Chcemy wspólnie z klientami tworzyć takie rozwiązania ubezpieczeniowe, których najbardziej potrzebują. Ergo Hestia zbiera uwagi ubezpieczonych już od czterech lat. Dzięki nim wdrożyliśmy w firmie już ponad 500 zmian” – zaznacza Maciej Kuźmicz, dyrektor Biura Komunikacji w Ergo Hestii. „Teraz w pełni otwieramy się na dialog w czasie rzeczywistym. Klient ma realny wpływ na to, jak będą wyglądały w przyszłości ubezpieczenia” – dodaje.

W pierwszym tygodniu działania Forum zarejestrowało się kilkudziesięciu użytkowników, pojawiło się kilkanaście pomysłów na usprawnienia.

Źródło: PIU