Ergo Hestia otwiera platformę do zgłaszania roszczeń

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

ergo.hestia.01.400x220Ergo Hestia otworzyła dla klientów grupowych ubezpieczeń na życie internetową platformę do zgłaszania roszczeń.

Od początku stycznia klienci ubezpieczyciela mogą poinformować o zdarzeniu objętym ochroną za pomocą specjalnego formularza na stronie www.

Dzięki schematowi podpowiedzi nowa aplikacja w intuicyjny sposób przeprowadza zgłaszającego przez cały proces – np. wskazuje zestaw dokumentów niezbędnych do zgłoszenia roszczenia. Wprowadzone przez Ergo Hestię rozwiązanie umożliwia zgłaszanie roszczeń w ramach ubezpieczeń Hestia Rodzina (ubezpieczenie grupowe dla pracowników), Hestia Razem (ubezpieczenie grupowe dla każdego), Hestia Plus (ubezpieczenie z UFK) oraz IKG (indywidualna kontynuacja wspomnianych ubezpieczeń).

„Internetowa platforma umożliwiająca zgłaszanie roszczeń, którą właśnie uruchomiliśmy, pokazuje, jak ważne jest dla nas zadowolenie klientów” – mówi Mariusz Janasik, dyrektor Biura Ubezpieczeń Podmiotów Gospodarczych w Ergo Hestii Życie.

W ramach nowej formuły zgłaszania roszczeń formalności zostały ograniczone do niezbędnego minimum. Aby zgłosić roszczenie, klient nie musi wychodzić z domu. Nie musi także kontaktować się z likwidatorem. Zgłoszenie roszczenia odbywa się w kilku prostych krokach.

Źródło: PIU