ERGO Hestia: klienci samodzielnie wycenią szkodę komunikacyjną w aplikacji
Samodzielna wycena szkody jest dostępna dla klientów w ramach nowej odsłony aplikacji AutoWycena ERGO Hestii. Firma jest pionierem rozwiązania w Polsce.
Do tej pory klienci ERGO Hestii samodzielnie określali zakres oraz wielkość uszkodzeń, na podstawie których system automatycznie wyliczał kwotę odszkodowania. Najnowsza odsłona AutoWyceny w wersji 2.0 wykorzystuje moduły sztucznej inteligencji. W trakcie zgłaszania szkody w czasie rzeczywistym następuje analiza dokumentacji zdjęciowej i weryfikacja uszkodzeń pojazdu. Dzięki temu klienci w kilkadziesiąt sekund otrzymują propozycję kwoty odszkodowania.
Czytaj także: W ERGO Hestii chatbot ze sztuczną inteligencją pomaga w obsłudze klientów >>>
„Nowy moduł w aplikacji jest nowoczesnym rozwiązaniem dla klientów, którzy cenią sobie szybkość, prostotę i wykorzystanie dostępnych technologii. Aplikacja jest łatwa i intuicyjna w użyciu, nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania” – mówi Marcin Seklecki, dyrektor do spraw likwidacji szkód komunikacyjnych w ERGO Hestii. „Od wielu lat ERGO Hestia dba o synergię najnowszych technologii z najwyższym standardem obsługi klienta. Koncentrujemy się na oferowaniu naszym poszkodowanym szybkiej i satysfakcjonującej likwidacji szkody bez zbędnych formalności – dodaje.
Jak działa aplikacja?
Bezpośrednio po zgłoszeniu szkody poszkodowany otrzymuje indywidualny link do aplikacji. Następnie klient wykonuje zdjęcia pojazdu oraz uszkodzeń za pomocą aplikacji internetowej na smartfonie lub tablecie. Opatentowana technologia identyfikuje pojazd na podstawie numeru VIN, a następnie oblicza proponowaną kwotę odszkodowania. AutoWycena wykorzystuje uczenie maszynowe do przeglądania każdego zdjęcia oraz identyfikowania uszkodzeń.
Czytaj także: Mobilna likwidacja szkód to już standard?
Przy wykorzystaniu analizy obrazu oraz sztucznej inteligencji określany jest rozmiar, rodzaj, lokalizacja i kwalifikacja uszkodzeń. Następnie propozycja rozliczenia szkody trafia bezpośrednio do klienta. Cały proces zajmuje kilkadziesiąt sekund.