Droga do zdrowia – nowa kampania PZU

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

pzu.01.397x4002 września br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania PZU "Droga do zdrowia". Ma ona zwrócić uwagę Polaków, jak ważne w życiu jest zdrowie oraz przypomnieć, że PZU jest sponsorem tytularnym Maratonu Warszawskiego. W aktywnościach bierze udział Marcin Dorociński, który uczestniczył w poprzednich kampaniach firmy.

PZU chce przypomnieć Polakom, że będąc zdrowym, zachowujemy wewnętrzną równowagę i możemy spokojnie podejść do reszty spraw w naszym życiu. Zadaniem kampanii „Droga do zdrowia” jest dotarcie z tym przekazem do szerokiego grona odbiorców. PZU chce jednocześnie zachęcić Polaków do aktywnego trybu życia, które pozytywnie wpływa na organizm i samopoczucie, dlatego wspiera wiele projektów, związanych ze zdrowiem.

Na stronie internetowej Marcin Dorociński zachęca do dzielenia się zdjęciami, które uwieczniają Polaków uprawiających sport. Wybrane fotografie staną się częścią spotu z udziałem aktora. Film zostanie opublikowany w internecie.

Kampania potrwa do 28 września i obejmie spoty telewizyjne, reklamy w prasie i outdoorze oraz działania w internecie.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń