Dawid Podsiadło wraca na scenę. Credit Agricole partnerem trasy koncertowej

Dawid Podsiadło wraca na scenę. Credit Agricole partnerem trasy koncertowej
Fot. Materiały prasowe Credit Agricole
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Pięć miast, pięć koncertów i całkiem nowa muzyka - Dawid Podsiadło rusza w solową trasę koncertową! Strategicznym partnerem wydarzenia jest bank Credit Agricole, który współpracuje z artystą od wiosny tego roku.

Trasa będzie promować nowy album, którego premierę zaplanowano na jesień 2018 r. #DawidPodsiadło #CreditAgricole

Po półtorarocznej przerwie Dawid Podsiadło wraca do aktywności artystycznej. 6 czerwca ukazał się singiel „Małomiasteczkowy” zapowiadający trzecią płytę artysty. Powrotowi Dawida będzie towarzyszyć trasa koncertowa, której partnerem strategicznym jest bank Credit Agricole. Artysta odwiedzi tylko pięć miast i będą to jedyne klubowe koncerty Dawida w tym roku: 27.10 – Katowice (Spodek), 4.11 – Wrocław (Hala Ludowa), 23.11 – Kraków (Tauron Arena), 29.11 – Sopot (Ergo Arena), 8.12 – Warszawa (Torwar). Koncertom towarzyszyć będzie wyjątkowa oprawa wizualna, do której wykonawca zdążył nas już przyzwyczaić. Bilety na koncerty są już w sprzedaży.

Trasa promuje nowy album

Trasa będzie promować nowy album, którego premierę zaplanowano na jesień 2018 r. Według deklaracji artysty będzie on wypełniony muzyką do tańca.

– Po dwóch solowych albumach, gdzie przeważały wolne i refleksyjne utwory napisane w języku angielskim, dojrzałem do tego, żeby całą płytę napisać i zaśpiewać po polsku, a jednocześnie zderzyć tę prawdę w tekstach z muzyką, która poruszy do tańca i do zabawy. Tak to dziś czuję i tak wymyśliłem emocje, które chce ludziom przekazać na tych nagraniach – wyznaje Dawid Podsiadło.

Wspólna kampania reklamowa

Nowa trasa koncertowa jest kolejnym etapem strategicznej współpracy Credit Agricole z Dawidem Podsiadło. Od kwietnia artysta bierze udział w kampanii odświeżającej wizerunek banku i promującej nowe Konto dla Ciebie wraz z pakietem ubezpieczeń Pomoc dla Ciebie.

Czytaj także: Dawid Podsiadło w najnowszej kampanii Credit Agricole >>>

– Dawid Podsiadło jest jednym z najchętniej słuchanych artystów w Polsce, a słuchanie, w dodatku z uwagą, jest w naszej nowej komunikacji szczególne ważne. Podkreślamy w ten sposób unikalne cechy naszego banku. Wyróżnia nas to, że nie sprzedajemy po prostu produktów bankowych, ale z uwagą słuchamy naszych klientów i doradzamy tylko takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują – mówi Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole. – Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Dawidem. M. in. dzięki niej udało nam się uruchomić ponad 50 tys. Kont dla Ciebie w ciągu zaledwie ośmiu tygodni.

– Nasza współpraca ma charakter strategiczny, co oznacza, że współpracujemy z Dawidem znacznie szerzej niż tylko wykorzystując jego wizerunek w naszych reklamach. Wspieramy również jego działania artystyczne, dlatego właśnie będziemy partnerem jego trasy koncertowej. Jest to kolejny etap odświeżania wizerunku naszej marki – dodaje Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzająca obszarem komunikacji marketingowej i korporacyjnej w Credit Agricole.

Źródło: Informacja prasowa Credit Agricole