Czołg w kampanii Liberty Ubezpieczenia

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

liberty.ubezpieczenia.01.400x193Rusza II etap kampanii informującej o zmianie Liberty Direct w Liberty Ubezpieczenia.

Spoty  utrzymane są w konwencji autorskich programów Bogusława Wołoszańskiego, który jest twarzą kampanii. Promują one nową markę, ale też rozszerzoną ofertę produktów dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw.

„Ciekawostką nowego spotu jest czołg M3 Stuart, który wprowadza do kreacji element humorystyczny, tym niemniej w całej kampanii przedstawiamy Bogusława Wołoszańskiego jako eksperta, który informuje o faktach dotyczących strategicznej zmiany, przez jaką przechodzi obecnie Liberty Ubezpieczenia” – mówi Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu i kanału direct Liberty Ubezpieczenia.

15- i 30-sekundowe spoty są emitowane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Kreację telewizyjną przygotowała agencja Grey, za działania w Internecie odpowiadają Value Media i We Love Ads, natomiast zakup mediów koordynuje Havas Media.

Źródło: PIU