Czego nie może zabraknąć na stronie internetowej małej firmy?

Czego nie może zabraknąć na stronie internetowej małej firmy?
Fot. stock.adobe.com / Robert Kneschke
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
O tym, jak powinna wyglądać dobra strona internetowa firmy piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa na portalu Akademia Przedsiębiorcy.

W ich opinii strona internetowa powinna być wizytówką firmy, budować jej markę i pozwalać na sprzedaż produktów przedsiębiorstwa.

Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa wymieniają trzy najczęstsze typy stron internetowych firmy.

Są to strony wizytówkowe, sklepowe i firmowe. Wyjaśniają również czym charakteryzuje się każda z nich.

Rodzaje stron internetowych

Omawiają także typy innych stron, które jednak są najczęściej wykorzystywane przez większe przedsiębiorstwa.

W opisie stron firmowych pojawiają się takie terminy jak: branding, storytelling, content marketing.

Eksperci Akademii Przedsiębiorcy wyjaśniają znaczenie każdego z tych pojęć.

Czego nie może brakować na stronie firmy?

Istotną kwestią jest to, co powinna strona internetowa firmy zawierać.

Eksperci wymieniają kilka elementów. Między innymi ofertę, dane kontaktowe i podstawowe informacje o firmie.

Więcej szczegółów można znaleźć w artykule „Obowiązkowe elementy strony internetowej – poznaj najważniejsze z nich!”

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB