Czego nie może zabraknąć na stronie internetowej małej firmy?
W ich opinii strona internetowa powinna być wizytówką firmy, budować jej markę i pozwalać na sprzedaż produktów przedsiębiorstwa.
Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa wymieniają trzy najczęstsze typy stron internetowych firmy.
Są to strony wizytówkowe, sklepowe i firmowe. Wyjaśniają również czym charakteryzuje się każda z nich.
Rodzaje stron internetowych
Omawiają także typy innych stron, które jednak są najczęściej wykorzystywane przez większe przedsiębiorstwa.
W opisie stron firmowych pojawiają się takie terminy jak: branding, storytelling, content marketing.
Eksperci Akademii Przedsiębiorcy wyjaśniają znaczenie każdego z tych pojęć.
Czego nie może brakować na stronie firmy?
Istotną kwestią jest to, co powinna strona internetowa firmy zawierać.
Eksperci wymieniają kilka elementów. Między innymi ofertę, dane kontaktowe i podstawowe informacje o firmie.
Więcej szczegółów można znaleźć w artykule „Obowiązkowe elementy strony internetowej – poznaj najważniejsze z nich!”