Credit Agricole Złotym Liderem Jakości 2020

Credit Agricole Złotym Liderem Jakości 2020
Fot. Credit Agricole
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Już po raz trzeci bank Credit Agricole otrzymał Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii: Systemy ratalne. Klienci docenili ofertę banku m.in. za dogodne warunki i przejrzyste zasady udzielania kredytów ratalnych.
Już po raz trzeci bank #CreditAgricole otrzymał Złote Godło Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii: Systemy ratalne

Złoty Lider Jakości to wyróżnienie przyznawane na podstawie opinii klientów przez redakcję portalu Strefa Gospodarki. System ratalny banku Credit Agricole zdobył najwięcej pozytywnych głosów, za co został nagrodzony Złotym Godłem. W swojej kategorii wyprzedził Santander Consumer Bank i Alior Bank.

– Jesteśmy uważnym bankiem, który wsłuchuje się w potrzeby konsumentów. Nieustannie pracujemy nad tym, żeby nasza oferta spełniała oczekiwania naszych klientów. Ta nagroda, cieszy tym bardziej, że jest przyznawana właśnie na podstawie ich opinii – mówi Jarosław Marek, dyrektor pionu sprzedaży Consumer Finance.

Za co klienci docenili Credit Agricole?

Credit Agricole cieszy się renomą banku chętnie polecanego klientom przez rodzinę i znajomych. Klienci, którzy brali udział w badaniu docenili jego ofertę za: przejrzyste i dogodne warunki kredytowe, brak ukrytych kosztów oraz atrakcyjne promocje. W badaniu podkreślano również wysoki standard usług.

Czytaj także: Credit Agricole: w nowej aplikacji zdalnie założysz konto w banku >>>

– Chcemy, żeby klient mógł sprawnie korzystać z naszych usług, dlatego formalności ograniczamy do minimum. Cały proces odbywa się elektronicznie, a klient zatwierdza umowę przy pomocy kodu sms-owego. Oszczędzamy w ten sposób mnóstwo papieru i czasu – dodaje Jarosław Marek.

Kredyt ratalny Credit Agricole jest dostępny w 12 tysiącach sklepów stacjonarnych, internetowych oraz u wybranych agentów ubezpieczeniowych w całej Polsce.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.