Credit Agricole partnerem akustycznej trasy koncertowej Dawida Posiadło

Credit Agricole partnerem akustycznej trasy koncertowej Dawida Posiadło
Dawid Podsiadło - sesja akustyczna Fot. Michał Murawski ishootmusic.eu
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Jeszcze nie opadły emocje po niesamowitym koncercie na PGE Narodowym, podczas którego 60 tysięcy fanów śpiewało przeboje Dawida Podsiadło, a już artysta ogłosił nową serię koncertów. Bank Credit Agricole będzie strategicznym partnerem tego wydarzenia.

Trasa pod nazwą „Leśna muzyka” będzie cyklem akustycznych koncertów, podczas których #DawidPodsiadło zaprezentuje specjalne aranżacje swoich piosenek #CreditAgricole

Trasa pod nazwą „Leśna muzyka” będzie cyklem akustycznych koncertów, podczas których Dawid Podsiadło zaprezentuje specjalne aranżacje swoich piosenek, promując przy okazji ekologiczny styl życia. Jak już kilkakrotnie wspominał – ekologia jest dla niego ważnym i istotnym zagadnieniem, i w trakcie tej właśnie trasy planuje zachęcać fanów do działań mających na celu szerzenie świadomości ekologicznej.

„Leśna muzyka” wystartuje w styczniu 2020 r.

„Leśna muzyka” wystartuje w styczniu przyszłego roku i obejmie 14 koncertów m.in. w Lublinie, Szczecinie, Krakowie i Wrocławiu. Trasę promuje mini-dokument przedstawiający kulisy sesji akustycznej nagrywanej w jednym z lasów na Słowacji. Dawid wraz z zespołem zarejestrował wówczas cztery utwory, m.in. „Matyldę”, której kameralną, akustyczną aranżację fani znają już z wykonania na PGE Narodowym.

Czytaj także: Credit Agricole w filmie “(nie)znajomi”, którego współproducentem jest Dawid Podsiadło >>>

Kolejny etap strategicznej współpracy z Dawidem Podsiadło

Dla banku Credit Agricole, który będzie partnerem trasy „Leśna muzyka”, to kolejny etap strategicznej współpracy z Dawidem Podsiadło.

– Pracujemy razem już od blisko dwóch lat i efekty tej współpracy są znakomite. Z radością włączamy się w kolejne artystyczne przedsięwzięcie artysty i będziemy wspierać jego akustyczną trasę. Credit Agricole zieleń ma w swoim biznesowym DNA i czujemy ścisły związek ze środowiskiem, w którym na co dzień wszyscy żyjemy. Już od ponad stu lat wspieramy zielone inicjatywy i ekologiczny styl życia, dlatego bez chwili wątpliwości zaangażowaliśmy się nowy projekt Dawida – mówi Barbara Pijanowska-Kuras, dyrektor zarządzająca zintegrowanej komunikacji marketingowej i korporacyjnej.

Czytaj także: Credit Agricole nagrodzony za kampanię z Dawidem Podsiadło >>>

Przedsprzedaż biletów dla użytkowników Allegro rusza 3 października, o godzinie 11:00. Szczegóły dostępne na stronie: https://www.ebilet.pl/muzyka/pop/dawid-podsiadlo/. Na wydarzenie obowiązują bilety imienne, limit zakupu na jednego użytkownika wynosi 2 sztuki.

Sprzedaż otwarta rusza 4 października, o godzinie 11:00 na stronie eBilet.pl pod linkiem: https://www.ebilet.pl/muzyka/pop/dawid-podsiadlo/. Bilety również będą imienne, z limitem zakupy 4 biletów na dany zakup.

Daty koncertów:

28.01  Zabrze, Dom Muzyki i Tańca

05.02  Lublin, Centrum Spotkania Kultur

19.02  Gdynia, Gdynia Arena

23.02  Szczecin, Filharmonia im. M. Karłowicza

18.03  Łódź, Klub Wytwórnia

20.03  Kraków, Centrum Kongresowe ICE

28.03  Bydgoszcz, Filharmonia Pomorska

30.03  Toruń, CKK Jordanki

06.04  Poznań, Sala Ziemi MTP

15.04  Rybnik, Teatr Ziemi Rybnickiej

17.04  Dąbrowa Górnicza, Pałac Kultury Zagłębia

21.04  Białystok, Filharmonia Podlaska

23.04  Suwałki, Suwalski Ośrodek Kultury

28.04  Wrocław, Narodowe Forum Muzyki

Źródło: Crédit Agricole