Credit Agricole: klienci umówią się na spotkanie z doradcą w serwisie internetowym CA24 eBank

Credit Agricole: klienci umówią się na spotkanie z doradcą w serwisie internetowym CA24 eBank
Fot. Credit Agricole
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci Credit Agricole Bank Polska, którzy nie chcą czekać na spotkanie z doradcą w placówce, mogą się z nim umówić na konkretną godzinę. Wystarczą trzy kliknięcia w serwisie internetowym CA24 eBank.

Credit Agricole wprowadził nową opcję w swoim serwisie internetowym CA24 eBank. Klienci indywidualni, w kilku prostych krokach, mogą samodzielnie umówić się z doradcą na spotkanie w placówce. Wystarczy zalogować się na swoje konto, wejść w zakładkę „Umów spotkanie”, wybrać temat spotkania i dogodny dla siebie termin. W tej samej zakładce klient widzi wszystkie swoje planowane spotkania i może nimi swobodnie zarządzać.

Czytaj także: Credit Agricole z nową aplikacją mobilną >>>

Chcemy, żeby nasi klienci mieli wybór, jakimi kanałami chcą się z nami kontaktować.

– Taki sposób umawiania spotkań i zarządzania nimi jest nie tylko szybki, ale przede wszystkim bardzo wygodny. Wystarczy kilka kliknięć i gotowe – mówi Marta Chlasta, manager ds. bankowości internetowej w Credit Agricole.

Klient określa cel spotkania

Klient w trakcie umawiania spotkania określa jego cel. Dzięki temu doradca może wcześniej przygotować się do spotkania, np. wydrukować niezbędne materiały. To pozwoli jeszcze sprawniej obsłużyć klienta. Oprócz tego, przy wyborze niektórych spotkań, pojawią się dodatkowe informacje przydatne z punktu widzenia klienta. Bank podpowie w nich np. jakie dokumenty należy ze sobą zabrać, żeby spotkanie z doradcą przebiegło pomyślnie. Dodatkowo klient ma możliwość dodania komentarza do swojego spotkania.

Na spotkanie z doradcą mogą umówić się także na infolinii, poprzez formularz na stronie internetowej banku lub poprzez czat dostępny w nowej aplikacji CA24 Mobile i serwisie CA24 eBank.

Źródło: Credit Agricole Bank Polska S.A.