Co to jest SEO i jak pomaga w pozycjonowaniu strony internetowej firmy?
Dla popularności danej witryny internetowej ogromne znaczenie ma odpowiednie jej pozycjonowanie. Do tego służy SEO, Search Engine Optimization – czytamy w artykule pt „Podstawy pozycjonowania oraz SEO copywritingu, czyli jak pisać i dla klienta, i dla Google’a„.
Z tego artykułu przedsiębiorcy dowiedzą się co to jest tekst SEO i czym się on różni od zwykłego tekstu.
Co lubią, a czego nie lubią Google?
Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa wyjaśniają, że SEO polega na prowadzeniu działań w trzech głównych obszarach: technicznym, optymalizacji treści na stronie firmy, optymalizacji poza tą stroną.
Z tekstu dowiemy się, które działania na stronie Google „lubią”, a których nie akceptują, co wiąże się z pozycją strony w tej wyszukiwarce.
Content is King
Eksperci w Akademii Przedsiębiorcy doradzają jak dobrze napisać tekst pod kątem SEO. Podkreślają znaczenie tzw. słów kluczowych, metatagów, linków wewnętrznych.
W dziesięciu punktach w jasny sposób tłumaczą zasady pisania dobrego tekstu zgodnie z zasadami SEO.
Jednak przede wszystkim zwracają uwagę na oryginalność treści i ich przydatność dla czytelnika.