Co to jest SEO i jak pomaga w pozycjonowaniu strony internetowej firmy?

Co to jest SEO i jak pomaga w pozycjonowaniu strony internetowej firmy?
Fot. stock.adobe.com/utah778
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
O tym jak na stronach internetowych pisać teksty tak aby były łatwo osiągalne dla klientów w wyszukiwarce Google piszą eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa w portalu Akademia Przedsiębiorcy.

Dla popularności danej witryny internetowej ogromne znaczenie ma odpowiednie jej pozycjonowanie. Do tego służy SEO, Search Engine Optimization – czytamy w artykule pt „Podstawy pozycjonowania oraz SEO copywritingu, czyli jak pisać i dla klienta, i dla Google’a„.

Z tego artykułu przedsiębiorcy dowiedzą się co to jest tekst SEO i czym się on różni od zwykłego tekstu.

Co lubią, a czego nie lubią Google?

Eksperci Fundacji Polska Bezgotówkowa wyjaśniają, że SEO polega na prowadzeniu działań  w trzech głównych obszarach: technicznym, optymalizacji treści na stronie firmy, optymalizacji poza tą stroną.

Z tekstu dowiemy się, które działania na stronie Google „lubią”, a których nie akceptują, co wiąże się z pozycją strony w tej wyszukiwarce.

Content is King

Eksperci w Akademii Przedsiębiorcy doradzają jak dobrze napisać tekst pod kątem SEO. Podkreślają znaczenie tzw. słów kluczowych, metatagów, linków wewnętrznych.

W dziesięciu punktach w jasny sposób tłumaczą zasady pisania dobrego tekstu zgodnie z zasadami SEO.

Jednak przede wszystkim zwracają  uwagę na oryginalność treści i ich przydatność dla czytelnika.

Źródło: Fundacja Polska Bezgotówkowa / FPB