Citibank partnerem Samsung Pay
Firma Samsung Electronics Singapore ogłosiła nawiązanie współpracy z Citibank Singapore Limited w zakresie Samsung Pay - bezpiecznej i łatwej w użyciu mobilnej usługi płatniczej, której można użyć do celów płatności za zakupy w prawie każdym punkcie sprzedaży1. Po uruchomieniu usługi posiadacze kart kredytowych Citibank będą mogli dokonywać płatności w Singapurze za pomocą smartfonów firmy Samsung2. Nawiązanie współpracy uzupełnia grupę najważniejszych sieci płatniczych i banków uczestniczących w świadczeniu usługi Samsung Pay i zapewni większą elastyczność, dostęp i wybór dla konsumentów w Singapurze.
– Jesteśmy niezwykle zadowoleni z nawiązania z Samsung Electronics współpracy, której celem jest udostępnienie naszym klientom posiadającym karty kredytowe szybszej i łatwiejszej metody realizacji płatności za pomocą Samsung Pay. Dzięki współpracy zapewniamy naszym klientom korzystającym z kart kredytowych dodatkowe udogodnienie – teraz będą mogli po prostu użyć telefonu komórkowego, aby zapłacić za swoje zakupy. W Citibank wciąż staramy się podejmować działania, które ułatwiają naszym klientom korzystanie z usług bankowych poprzez wykorzystanie cyfryzacji i innowacji. Samsung Pay to po prostu kolejne z wielu interesujących rozwiązań cyfrowych, które stopniowo oferujemy naszym klientom, dając nowe możliwości, dostępne wyłącznie użytkownikom kart kredytowych Citibank. – powiedział John Denhof, Dyrektor ds. Kart i Kredytów Indywidualnych Citibank Singapore Limited.
Współpraca pomiędzy Citibank a Samsung Pay zapewnia korzyści obu stronom. Samsung będzie mieć możliwość skorzystania z szerokiej bazy klientów oraz z sieci akceptantów Citibank, co umożliwi promocję wdrożenia i zastosowania płatności cyfrowych, podczas gdy posiadacze kart kredytowych Citibank korzystający z kompatybilnych telefonów komórkowych Samsung będą mieli dostęp do wygodniejszego procesu płatności.
Więcej niż usługa płatnicza
Bezpieczna i łatwa w użyciu mobilna usługa płatnicza Samsung Pay może być użyta do celów zakupów właściwie w każdym punkcie, który akceptuje karty kredytowe i debetowe.
- PROSTOTA: Dzięki Samsung Pay każda transakcja staje się niezwykle łatwa. Użytkownik musi wybrać w telefonie daną kartę kredytową lub debetową, zeskanować swoje linie papilarne lub wprowadzić PIN i dokonać płatności.
- BEZPIECZEŃSTWO: W każdej transakcji usługa Samsung Pay korzysta z zaszyfrowanego cyfrowego tokenu, który zastępuje wrażliwe dane z karty, co zapobiega nadużyciom. Informacje o użytkownikach wykorzystywane podczas płatności są chronione. Transakcje realizowane przy pomocy Samsung Pay wymagają zarejestrowanego odciska palca lub numeru PIN do celów autoryzacji, tak aby użytkownik miał kontrolę nad każdą dokonywaną płatnością. Zaszyfrowane informacje dotyczące odcisku palca są przechowywane w oddzielnym bezpiecznym obszarze urządzenia.
- DOSTĘPNOŚĆ1: Usługa Samsung Pay jest akceptowana prawie w każdym punkcie, w którym można użyć karty kredytowej lub debetowej. Dzięki technologii Samsung Magnetic Secure Transmission (MST) z Near Field Communication (NFC), usługa Samsung Pay jest kompatybilna z większością istniejących i nowych terminali płatniczych, dzięki czemu użytkownicy będą mogli dokonywać płatności przy pomocy kompatybilnych smartfonów Samsung prawie wszędzie.
1 Dostępność w prawie wszystkich punktach wynika z kompatybilności usługi Samsung Pay z terminalami płatniczymi MST i/lub NFC, przy czym zastosowanie usługi na niektórych z nich wymaga aktualizacji oprogramowania. Usługa Samsung Pay jest dostępna wyłącznie na smartfonach Samsung Galaxy w uczestniczących sieciach płatniczych, bankach i u akceptantów. Dostępność może ulegać zmianom i należy sprawdzać aktualizacje.
2 W momencie uruchomianie usługa Samsung Pay będzie dostępna użytkownikom modeli Samsung Galaxy Note 5 4G+, S6 edge+ 4G+, S7 4G+ i S7 edge 4G+.
Olaf Krynicki
Rzecznik Prasowy
Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.