Benefia Dystrybucja: wyniki sieci sprzedaży i nowa nazwa

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

benefia.vienna.insurance.01.251x103Spółka Royal Dystrybucja została zarejestrowana pod nazwą Benefia Dystrybucja. Zmiana nazwy ma na celu ułatwienie identyfikacji spółki dystrybucyjnej z towarzystwami grupy VIG.

W swojej działalności Benefia Dystrybucja koncentruje się na sprzedaży indywidualnych produktów ubezpieczeniowych oraz na wspieraniu współpracy z bankami, które są strategicznymi partnerami dystrybucyjnymi produktów spółki Benefia Życie.

W 2012 roku Benefia Dystrybucja pozyskała ponad 21 mln nowej składki, co oznacza 37 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu 2011 r.

Spółka odnotowała szczególnie wysoki wzrost w zakresie ubezpieczeń na życie ze składką regularną, gdzie osiągnęła nową sprzedaż na poziomie blisko 12 mln zł. Dużą część składki pozyskaliśmy ze sprzedaży produktów przez sieć bankowości detalicznej, której działalność jest aktywnie wspierana przez naszych agentów” – mówi Krzysztof Kuchta, prezes spółki Benefia Dystrybucja.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi spółka zrealizowała plan sprzedażowy w 113 proc., a w przypadku ubezpieczeń na życie ze składką regularną w 136 proc. W porównaniu z 2011 r. sieć sprzedaży Benefia Dystrybucja wzrosła ponad dwukrotnie i na koniec 2012 r. liczyła ok. 1,4 tys. agentów łącznie z doradcami partnerów z sektora bankowego. Dodatkowo, ze względu na zmianę struktury portfela i sprzedaży większej liczby produktów z UFK, spółka odnotowała znaczny wzrost średniej składki.

Źródło: PIU