Banku Millennium: już 1 mln Kont 360°
„Konto 360° jest kluczowe dla strategii akwizycyjnej banku – w ciągu najbliższych trzech lat planujemy zdobyć dzięki niemu 600 tys. nowych, aktywnych klientów. Tworzyliśmy konto przed czterema laty z myślą o codziennych potrzebach klientów, dlatego oprócz bardzo dobrych warunków cenowych zaoferowaliśmy wraz z nim bezpłatny przez 12 miesięcy, szeroki pakiet assistance. Na sukces Konta 360° wpłynął też fakt, że jest ono bramą do wielu innowacyjnych usług, dostępnych online i mobilnie. Wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie, takie jak biometria, rozszerzona rzeczywistość, tokenizacja czy wkrótce robo-doradztwo” – powiedział Przemysław Dukiel, kierujący wydziałem rachunków bieżących w Banku Millennium, cytowany w komunikacie.
Ponad 45% posiadaczy Konta 360º to osoby poniżej 30. roku życia. Od momentu wprowadzenia Kont 360° na rynek, ich posiadacze zrealizowali blisko 70 mln przelewów i dokonali ponad 250 mln transakcji kartami.
Bank podał także, że w programie rekomendacyjnym „Lubię to polecam”, w którym klienci polecają swoim znajomym założenie Konta 360° i Konta 360° Student, zarejestrowało się ponad 240 tys. zadowolonych klientów.
1 675 tys. aktywnych klientów indywidualnych na koniec marca 2018 r.
Liczba aktywnych klientów indywidualnych ogółem Banku Millennium osiągnęła 1 675 tys. na koniec marca 2018 roku.
Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem, działającym pod tą marką od 2003 roku. W roku 1992 akcje banku (wówczas BIG SA) – jako pierwszej instytucji finansowej – zadebiutowały na GPW. Strategicznym akcjonariuszem Banku Millennium jest Banco Comercial Portugues (Millennium bcp) – największy komercyjny bank w Portugalii.
Źródło: ISBnews