Bankowość Spółdzielcza: Bankowi społecznicy

Bankowość Spółdzielcza: Bankowi społecznicy
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Nadsański Bank Spółdzielczy od wielu lat wspiera wiele inicjatyw lokalnych i regionalnych, zarówno mających na celu rozwój gospodarczy regionu, jak i tych o wymiarze charytatywnym czy filantropijnym. Działania te wpisują się w szeroko pojęte zagadnienie społecznej odpowiedzialności biznesu, powszechnie określanej jako CSR.

SANBank w tym obszarze nawiązuje  do długich i bogatych tradycji  swych prekursorów, wspierając wiele  inicjatyw społecznych i finansując  projekty z obszaru kultury, sportu,  edukacji czy nauki. Społeczna odpowiedzialność  biznesu jest podstawą,  na której kreuje relacje z otoczeniem,  uwzględnia przy tym potrzeby swoich  członków, klientów, pracowników  i społeczności lokalnej.

W pierwszej kolejności SANBank  stawia sobie za cel wspieranie rozwoju  sportu i szerzenie kultury fizycznej  w regionie. Angażuje się w lokalne  wydarzenia sportowe oraz wspiera  stowarzyszenia i drużyny. Jednym  z najważniejszych obszarów wsparcia  działalności sportowej jest sponsorowanie  lekkoatletyki. Bank, mając  swoje korzenie w regionie, w którym  prowadzi działalność, czuje się odpowiedzialny  za wspieranie dyscyplin  i drużyn, które pozytywnie oddziałują  na okręg, stąd m.in. wsparcie  dla lekkoatletyki. Bank jest głównym  sponsorem Katolickiego Klubu  Sportowego „Victoria” w Stalowej  Woli, z którego wywodzili się m.in.  tej miary medaliści, jak Agnieszka  MierzejewskaJustyna MudyDanuta  Urbanik, Joanna JóźwikOliwia Pakuła czy Bartłomiej Stój.

Z drugiej strony SANBank ma  świadomość, jak potrzebne jest promowanie  sportu amatorskiego oraz  zdrowego i aktywnego stylu życia  wś...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI